Je kan ook denken: Goh laat ik mijn huis nu maar te koop zetten met de huidige onrust die eraan komt (overdrachtsbelasting eraf, hypotheekrente, huizen in box3/vermogensbelasting) dan huur ik wel een paar jaartjes en kijk dan wel weer verder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef LXIV het volgende:
Het kan inderdaad wel komen omdat mensen hun huis nu eerder op de markt durven te gooien hoor. Vind ik niet eens zo ver gezocht.
Dikke paniek gaat binnenkort uitbreken bij menig grootschuldbezitter/leenkoning/bankslaaf. Ik voorzie gouden tijden voor de tokkiecampingsquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef LXIV het volgende:
"Nu we de sterke weerstand op 200.000 doorbroken hebben is de weg naar boven vrij. Eerstkomende weerstand op 230.000, steunniveau op 200.000 en 182.000"
Oh? Zie het nog volop gebeuren om me heenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:41 schreef xenobinol het volgende:
Loopt nog steeds op:
niemand met een normaal inkomen kan nog een huis kopen
niet in de kennisenkring van xeno hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Zie het nog volop gebeuren om me heen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 07:05 schreef xenobinol het volgende:
204.585 huizen te koop
Een lichte daling t.o.v. gisteren, de crisis is ten einde
Is volgens mij een fout, waarschijnlijk staan die dure pandjes van Dino nog steeds onlinequote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef LXIV het volgende:
205.165 huizen te koop
Toch niet. Nieuw ATH.
DAM, de grijze mannetjes hadden geen interesse meer in onze planeet toen ik ze vertelde wat de vraagprijs voor een rijtjeswoning wasquote:Op donderdag 29 april 2010 13:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kut zooi, ik wil weer een complot theorie
Ik zag gister weer een UFO, hopelijk worden we binnenkort niet aangevallen. Wat denk jij LXIV?
En over 6 maanden, 12 maanden en 24 maanden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:52 schreef LXIV het volgende:
205.636 huizen te koop
In dit tempo halen we de 210.000 binnen 2 weken. Dan heeft het een jaar geduurd van 190.000 tot 200.000 en vijf weken van 200.000 tot 210.000.
Ja, da's ook wel goed voor de prijzen, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef xenobinol het volgende:
Bovenstaande link geeft een goede verklaring waarom de teller nog niet op de 250k staat, huisverkopers geven er nl. massaal de brui aan
Hij heb m nog geclaimed ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef xenobinol het volgende:
205.519 huizen te koop
Linkdump speciaal voor DAM
Bovenstaande link geeft een goede verklaring waarom de teller nog niet op de 250k staat, huisverkopers geven er nl. massaal de brui aan
Ik denk dat ik maar een webshop ga beginnen met kant en klare strops
[ afbeelding ]
Even kijken of www.stropshop.nl nog beschikbaar is en vooruit betalen hè want van een lijk kan je niet plukken
Staan die 50.000 huizen nu leeg?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef xenobinol het volgende:
205.519 huizen te koop
Linkdump speciaal voor DAM
Ik denk dat ik maar een webshop ga beginnen met kant en klare strops
[ afbeelding ]
Even kijken of www.stropshop.nl nog beschikbaar is en vooruit betalen hè want van een lijk kan je niet plukken
Ik verwacht een mooie webshopquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:11 schreef xenobinol het volgende:
Volgens mij is dat een nieuwe ATHquote:
Waarvan niet?quote:
Dat zijn dan ook twee verschillende tellingen (Funda = NVM)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef stefan_s het volgende:
Van die hele funda teller, het lijkt mij dat er veel meer huizen te koop staan als 206.000
de jaap indicator zegt
253.563 huizen te koop.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:55 schreef LXIV het volgende:
208.575 huizen te koop
Ja maar binnenkort zullen ze het opnieuw proberen op een treetje lager, want er was een reden voor de verkoop, tenzij ze inmiddels al ontslagen zijn uit de nieuwe baanquote:Op zondag 23 mei 2010 08:54 schreef rogert1 het volgende:
de gevolgen van het terugtrekken door verkopers zijn nu ook zichtbaar in de cijfers van Jaap.nl: een val van ongeveer 250.000 naar ongeveer 220.000
Waardeloos dat de stand zo hoog opgelopen is of waardeloos dat de stand niet harder daaltquote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef Sjabba het volgende:
Als ik wil weten hoeveel huizen er te koop staan kijk ik toch gewoon zelf even op Funda?
Er was een een verhaal dat er "bewust" onder de 200k gebleven werd. Nu is het elke keer alleen standen posten. Lekker waardeloos.
Nou... ik post alleen de nieuwe ATH.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef Sjabba het volgende:
Waardeloos dat dit topic is veranderd in een "post een stand die gewoon op een website staand".
Eerst was er een conspiricy en nu gata het ineens om dat de stand hoger wordt en post iedereen zomaar te onpas de stand.
In een stijgende markt een ATH posten, schiet lekker op. Maar succes in elk geval.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... ik post alleen de nieuwe ATH.
Dat zijn toch de hoogtepuntjes van de dag
Met 'stijgende markt' bedoel je de stijgende funda teller mag ik hopen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Sjabba het volgende:
In een stijgende markt een ATH posten, schiet lekker op. Maar succes in elk geval.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Met 'stijgende markt' bedoel je de stijgende funda teller mag ik hopen?
Dat lijkt me logisch. Als je dan de wortel trekt van de totale marketcap van de te koop staande woningen in Nederland kun je in één klap de gemiddelde verkoopprijs zien!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat houdt dat in?
Mag ik jou aanraken?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef LXIV het volgende:
Minder dan een minuut, zoals je aan de tijd waarop ik gepost hebt kunt zien.
En dat binnnen een week, als het zo door gaat staat er aan het eind van het jaar niets meer te koop en gaan de prijzen skyhigh omdat er geen aanbod meer is.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:54 schreef rogert1 het volgende:
de gevolgen van het terugtrekken door verkopers zijn nu ook zichtbaar in de cijfers van Jaap.nl: een val van ongeveer 250.000 naar ongeveer 220.000
Dat begrijp je verkeerd, er lonkt altijd nog een zolderkamer!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dat binnnen een week, als het zo door gaat staat er aan het eind van het jaar niets meer te koop en gaan de prijzen skyhigh omdat er geen aanbod meer is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |