quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:55 schreef LXIV het volgende:
208.575 huizen te koop
Ja maar binnenkort zullen ze het opnieuw proberen op een treetje lager, want er was een reden voor de verkoop, tenzij ze inmiddels al ontslagen zijn uit de nieuwe baanquote:Op zondag 23 mei 2010 08:54 schreef rogert1 het volgende:
de gevolgen van het terugtrekken door verkopers zijn nu ook zichtbaar in de cijfers van Jaap.nl: een val van ongeveer 250.000 naar ongeveer 220.000
Waardeloos dat de stand zo hoog opgelopen is of waardeloos dat de stand niet harder daaltquote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef Sjabba het volgende:
Als ik wil weten hoeveel huizen er te koop staan kijk ik toch gewoon zelf even op Funda?
Er was een een verhaal dat er "bewust" onder de 200k gebleven werd. Nu is het elke keer alleen standen posten. Lekker waardeloos.
Nou... ik post alleen de nieuwe ATH.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef Sjabba het volgende:
Waardeloos dat dit topic is veranderd in een "post een stand die gewoon op een website staand".
Eerst was er een conspiricy en nu gata het ineens om dat de stand hoger wordt en post iedereen zomaar te onpas de stand.
In een stijgende markt een ATH posten, schiet lekker op. Maar succes in elk geval.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... ik post alleen de nieuwe ATH.
Dat zijn toch de hoogtepuntjes van de dag
Met 'stijgende markt' bedoel je de stijgende funda teller mag ik hopen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Sjabba het volgende:
In een stijgende markt een ATH posten, schiet lekker op. Maar succes in elk geval.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Met 'stijgende markt' bedoel je de stijgende funda teller mag ik hopen?
Dat lijkt me logisch. Als je dan de wortel trekt van de totale marketcap van de te koop staande woningen in Nederland kun je in één klap de gemiddelde verkoopprijs zien!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat houdt dat in?
Mag ik jou aanraken?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef LXIV het volgende:
Minder dan een minuut, zoals je aan de tijd waarop ik gepost hebt kunt zien.
En dat binnnen een week, als het zo door gaat staat er aan het eind van het jaar niets meer te koop en gaan de prijzen skyhigh omdat er geen aanbod meer is.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:54 schreef rogert1 het volgende:
de gevolgen van het terugtrekken door verkopers zijn nu ook zichtbaar in de cijfers van Jaap.nl: een val van ongeveer 250.000 naar ongeveer 220.000
Dat begrijp je verkeerd, er lonkt altijd nog een zolderkamer!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En dat binnnen een week, als het zo door gaat staat er aan het eind van het jaar niets meer te koop en gaan de prijzen skyhigh omdat er geen aanbod meer is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |