TA is echt mijn ding!quote:
Keek nu eens hoelang het duurt voordat hij door de 205 gaat, misschien wel net zo lang. De markt zit nog aardig vast en er wordt alleen iets nieuws gekocht als het oude is verkocht, dus reken maar uit...quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef LXIV het volgende:
Zoek in 202.151 koopwoningen
Wat ik wel vreemd vind is dat zo'n teller ongeveer een half jaar lang tegen de 200K aanloopt, en als hij eenmaal doorbroken is dan ook vrolijk zijn weg omhoog inzet. Het is toch geen TA? Al geloof ik daar sowieso niet in!
Ook als de verkopen aantrekken, zoals de NVM beweert, kan de voorraad natuurlijk gewoon toenemen. Als er maar meer huizen bij blijven komen dan er verkocht worden.quote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Keek nu eens hoelang het duurt voordat hij door de 205 gaat, misschien wel net zo lang. De markt zit nog aardig vast en er wordt alleen iets nieuws gekocht als het oude is verkocht, dus reken maar uit...
Ontkenningsfase is doorbroken, of het geld voor de systeembeheerder is op? In ieder geval is de tellerstand vandaag lekker boven de 200k:quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef LXIV het volgende:
Zoek in 202.151 koopwoningen
Wat ik wel vreemd vind is dat zo'n teller ongeveer een half jaar lang tegen de 200K aanloopt, en als hij eenmaal doorbroken is dan ook vrolijk zijn weg omhoog inzet. Het is toch geen TA? Al geloof ik daar sowieso niet in!
Die kans is heel reëel, de overheid gaat de bouw tenslotte niet voor altijd in de deeltijd WW houden.quote:Op maandag 12 april 2010 20:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook als de verkopen aantrekken, zoals de NVM beweert, kan de voorraad natuurlijk gewoon toenemen. Als er maar meer huizen bij blijven komen dan er verkocht worden.
Ik denk dat de teller steeds werd aangepast door de schoonmaker van Funda. Die heeft zich vast bij de staking aangesloten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ontkenningsfase is doorbroken, of het geld voor de systeembeheerder is op? In ieder geval is de tellerstand vandaag lekker boven de 200k:
"Zoek in 201.917 koopwoningen"
Die 260k halen wel wel voor eind 2012
Jaap = NVM + overige makelaars.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef SemperSenseo het volgende:
Aantal huizen te koop volgens http://www.jaap.nl/ is al lang over de 200k: zo'n 240.120 koophuizen
Vanwaar die grote discrepantie met funda.nl? Ik vertrouw die gasten van NVM makelaars niet helemaal...
Nee, mensen krijgen er weer vertrouwen in en durven weer te verkopen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:53 schreef LXIV het volgende:
203.174 huizen te koop
ATH
Klapt erop allemaal.
Je kan ook denken: Goh laat ik mijn huis nu maar te koop zetten met de huidige onrust die eraan komt (overdrachtsbelasting eraf, hypotheekrente, huizen in box3/vermogensbelasting) dan huur ik wel een paar jaartjes en kijk dan wel weer verder.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef LXIV het volgende:
Het kan inderdaad wel komen omdat mensen hun huis nu eerder op de markt durven te gooien hoor. Vind ik niet eens zo ver gezocht.
Dikke paniek gaat binnenkort uitbreken bij menig grootschuldbezitter/leenkoning/bankslaaf. Ik voorzie gouden tijden voor de tokkiecampingsquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef LXIV het volgende:
"Nu we de sterke weerstand op 200.000 doorbroken hebben is de weg naar boven vrij. Eerstkomende weerstand op 230.000, steunniveau op 200.000 en 182.000"
Oh? Zie het nog volop gebeuren om me heenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:41 schreef xenobinol het volgende:
Loopt nog steeds op:
niemand met een normaal inkomen kan nog een huis kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |