quote:Dan moet je maar opletten hoor
Op woensdag 17 juli 2002 10:11 schreef Pjederdy het volgende:
EEEEJ !!!Zijn jullie stiekum weer met ToD begonnen zonder mij erbij te roepen
Enne Gboy..dat word dan voor onbepaalde tijd stoppen met school.
Verzin maar een Ttje voor mij dan
quote:Ik wist ook van niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 17 juli 2002 10:11 schreef Pjederdy het volgende:
EEEEJ !!!Zijn jullie stiekum weer met ToD begonnen zonder mij erbij te roepen
quote:Nee...juist niet. Ik zit nogal veel, en het is uitermate pijnlijk als je met een boxer gaat zitten terwijl er nog wat onder hangt
Op woensdag 17 juli 2002 17:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan ballenknijpers en zonee waarom niet?
quote:Ook hallo!
Op woensdag 17 juli 2002 17:04 schreef MissHobje het volgende:[..]
Ik wist ook van niets!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Voor straf moet iemand mij een leuke T geven
Wat zijn jouw vakantieplannen?
quote:Hmmm niet zo heftig hoor..
Op woensdag 17 juli 2002 17:05 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ook hallo!
Wat zijn jouw vakantieplannen?
quote:O. En in het zwembad dan? Ik heb vandaag namelijk een strakke boxer voor het zwembad gekocht want in Frankrijk weet je nooit of het mag. En die vieze enge iele krengen zijn nog duur ook (minimaal 25 euro). Bah, en vooral als er dan plukken shag uitsteken
Op woensdag 17 juli 2002 17:05 schreef WheeleE het volgende:
Nee...juist niet. Ik zit nogal veel, en het is uitermate pijnlijk als je met een boxer gaat zitten terwijl er nog wat onder hangt.
Met ballenknijpers is dat probleem opgelost. Strakke boxers zijn wel OK, daar hoef je maar en toe alles op te hijsen.
En MissHobje: voor jou dezelfde T
quote:GG...lekker niksen dus
Op woensdag 17 juli 2002 17:07 schreef MissHobje het volgende:[..]
Hmmm niet zo heftig hoor..
5 dagen naar engeland i.v.m een trouwerij![]()
Enne verder misschien rond oktober een korte zon vakantie ergens
quote:In het zwembad draag ik altijd van die ruime bermuda-achtige dingen. Maar die hebben zo'n kleiner binnenbroekje. Dat scheelt ook wel.
Op woensdag 17 juli 2002 17:07 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
O. En in het zwembad dan? Ik heb vandaag namelijk een strakke boxer voor het zwembad gekocht want in Frankrijk weet je nooit of het mag. En die vieze enge iele krengen zijn nog duur ook (minimaal 25 euro). Bah, en vooral als er dan plukken shag uitsteken
. Maar als onderbroek gaat het wel
En MissHobje: voor jou dezelfde T
quote:Ja maar van die gure figuren die dat niet doen
Op woensdag 17 juli 2002 17:09 schreef WheeleE het volgende:
In het zwembad draag ik altijd van die ruime bermuda-achtige dingen. Maar die hebben zo'n kleiner binnenbroekje. Dat scheelt ook wel.
Als zwembroek vind ik van die strakke dingen maar niks...veel te strak en te veel te kijk. En die shag kan je bijknippen hoor
,
Maar in Frankrijk mag je in heel veel zwembaden geen wijde lekker losse grote boxers aan en dat vind ik heel stom
quote:Of oproken !
Op woensdag 17 juli 2002 17:09 schreef WheeleE het volgende:[..]
In het zwembad draag ik altijd van die ruime bermuda-achtige dingen. Maar die hebben zo'n kleiner binnenbroekje. Dat scheelt ook wel.
Als zwembroek vind ik van die strakke dingen maar niks...veel te strak en te veel te kijk. En die shag kan je bijknippen hoor
,
Goedemiddag!!
quote:En waarom dan wel niet? Ik bepaal zelf wel wat ik draag
Op woensdag 17 juli 2002 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja maar van die gure figuren die dat niet doen
Maar in Frankrijk mag je in heel veel zwembaden geen wijde lekker losse grote boxers aan en dat vind ik heel stom
Dit verdient wle ene eigen topic in LIF..vind je ook niet?
quote:Eh jakkie...liever niet!
Op woensdag 17 juli 2002 17:11 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Of oproken !
Goedemiddag!!
Ook hallo ja..T of D?
quote:Verzin een leuk stukkie zou ik zeggen....
Op woensdag 17 juli 2002 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als het er niet al is
Of in Travel. Of PCH.
quote:Doemaar een T ! (met 2 suiker aub).
Op woensdag 17 juli 2002 17:13 schreef WheeleE het volgende:[..]
Eh jakkie...liever niet!
Ook hallo ja..T of D?
quote:Om in de lijn van voedsel te blijven: wat is de vreemdste voedselcombo die je hebt gemaakt?
Op woensdag 17 juli 2002 17:14 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Doemaar een T ! (met 2 suiker aub).
quote:Ai, ik kook nooit. Dus het zou ooit eens in een restaurant moeten zijn geweest waar ik een niet bij elkaar passend voor- hoofd en/of nagerecht heb genomen. Maar tegenwoordig maakt het niet meer uit of je bv vlees en vis samen eet.
Op woensdag 17 juli 2002 17:15 schreef WheeleE het volgende:[..]
Om in de lijn van voedsel te blijven: wat is de vreemdste voedselcombo die je hebt gemaakt?
Ow, wacht, van vroeger weet ik nog wel iets.
Cola met yoghurt!!
Eerst wat cola in een kommetje doen en daarna heeel langzaam de yoghurt erin gooien. Tis niet te vreten, maar het ziet er wel grappig uit omdat de yoghurt niet meer met zichzelf hecht, maar in sliertje in het kommetje blijft. (of het was iets als blanke vla ofzo).
quote:YUK!
Op woensdag 17 juli 2002 17:18 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ai, ik kook nooit. Dus het zou ooit eens in een restaurant moeten zijn geweest waar ik een niet bij elkaar passend voor- hoofd en/of nagerecht heb genomen. Maar tegenwoordig maakt het niet meer uit of je bv vlees en vis samen eet.
Ow, wacht, van vroeger weet ik nog wel iets.
Cola met yoghurt!!
Eerst wat cola in een kommetje doen en daarna heeel langzaam de yoghurt erin gooien. Tis niet te vreten, maar het ziet er wel grappig uit omdat de yoghurt niet meer met zichzelf hecht, maar in sliertje in het kommetje blijft. (of het was iets als blanke vla ofzo).
Wel GG.
Ik ben er vandoor..tot morgen!
quote:Dank,
Op woensdag 17 juli 2002 17:20 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben er vandoor..tot morgen!
Ik ben ook weer weg, heb zo nog een bespreking, tot later!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |