De tijden van de Noren zijn ook heel behoorlijk, zeker als je je bedenkt dat deze door dames gereden zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Montov het volgende:
Radke is toch wel de morele winnaar vandaag.
Nou, die heeft ze toch uitvoerig bedankt achterafquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef tha_one het volgende:
[..]
Hege heeft gewoon een halve minuut van haar PR afgereden in deze race.
Ze zou de Jaeger dankbaar moeten zijn.
Ja, als ze die nu eens tijdens het damestoernooi hadden gereden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:34 schreef Falco het volgende:
[..]
De tijden van de Noren zijn ook heel behoorlijk, zeker als je je bedenkt dat deze door dames gereden zijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:35 schreef RedFever007 het volgende:
Hebben ze de rechten niet ofzonormaal moet alles wijken voor het schaatsen maar nu hoor je Tom "vlaflipje" Egberts er niets eens over. Sterker nog, ze herhalen terwijl er geen ijshockey is de Super G terwijl ik en velen met mij dat net live hebben zitten kijken
![]()
Had ie toch maar NOS HD-TV moeten regelen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:37 schreef tha_one het volgende:
[..]
Had ie toch maar NOS HD-TV moeten regelen.
Nogmaals
Kramer![]()
Mede-posters in dit topic, bedankt voor de spannende wedstrijd.
Mijn hart kan niet nog zo'n spannende wedstrijd aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef ultra_ivo het volgende:
25 februari 20km voor koppels [schaatsen]
Nummer 4 voor Kramer?
Proost meid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:44 schreef MiLalaa het volgende:![]()
![]()
ik heb er al een borrel voor ingeschonken. Wát een wedstrijd, memorabel
Die staat al in het eerste topicquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds niemand met een linkje naar het eerste legendarische topic over deze afstand ?
In topic 3 verwerken we die voor bij het napraten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds niemand met een linkje naar het eerste legendarische topic over deze afstand ?
Deel 1: [schaatsen] Vrijdag 17 februari, de 3000 meter voor mannen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ok later in gezet dusquote:
Ik zie nu pas dat het al het tweede deeltje is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:48 schreef tha_one het volgende:
[..]
In topic 3 verwerken we die voor bij het napraten.
Na de dweil was de race ook nog niet zo gekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Falco het volgende:
Deze keer waren er veel meer mensen die erin trapten dan vier jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |