Hoezo, spreek jij Frans?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Is het een franse bulldog Soury?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Soury het volgende:
Lelijk en zo lelijk dat ze weer lief worden..Daar zouden sommige ouders es eerlijk mee moeten zijn !!
Vous parlez avec le Buldog aussi?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mais oui, je parle une petit peut francais.
Heb je toevallig ook die lesbische scene van Thirteen (uit House dus)quote:
Non, le chien ne parle pas á moiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vous parlez avec le Buldog aussi?
Of zoiets
geen idee echt niet, maar ben wel een fan van dit soort iig..quote:
Gaat niet echt goed huhquote:
Wees blij dat het je bankstel niet is.. Ennuh is gewoon met tinypic'squote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
M'n hele lay-out stuk door die bastaard hond
Omdat ik die kut katten hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jawel hoor. 't Gaat wel aardig met mij.
Maar waarom neem jij dan zelf geen hond Soury?
Nou soms wel ja. Bedoel de oude kater. Die pist nog steeds waar ie wil. Ging een tijd goed maar tis weer mis nu. Dan kan ik soms wel es achter mijn oren krabben en denk ik wel es optyfen. Aan de andere kant is die ouwe lul juist lief geworden (dat heeft me ook minstens een jaar gekost) maar die kruipt zo nu en dan op schoot en daar ben ik serieus echt blij mee. De jongste is geen probleem btw. Die noemt me wel Hoerrrrrrrr maar roep gewoon slet terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |