ja hoor. het was gewoon even een grote schok.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:46 schreef Giertje het volgende:
graag gedaan voel jij je al weer wat beter?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker wel
Lichamelijk kan het beter, maar lovelive is still good
heb een druk weekje achter de rug...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
je bent weinig aanwezig hier de laatste tijd
Bijnaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Is het hier nou gewoon bijna druk joh?
Kan ik wel inkomen jah, ff wennen maar 't lijkt me wel leukquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb een druk weekje achter de rug...
en de tijd die ik dan online ben steek ik even in V&A...
Het is er echt even inkomen wel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
geloof het wel. er is ook zoveel gebeurd vandaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
het is heerlijk om te doenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bijna![]()
[..]
Kan ik wel inkomen jah, ff wennen maar 't lijkt me wel leuk
mary bey, willy alberti enzow ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Mooi zo
Ik ben weer eens met muziek uit den hele oude doosch bezig
Dit is het meest recente van vandaagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:48 schreef friemelaar het volgende:
Aha, veeeeel recenter dus.![]()
Kan alleen niet afluisteren, zit op een reparatie-pc en heb nu dus geen boxen
Das muziek uit de mooie ouwe tijd, toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was ....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is het meest recente van vandaag(1985)
Net had ik Passe Partout, Katrina & the Waves, Mocedades...
wat een eng woordquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das muziek uit de mooie ouwe tijd, toen de lucht nog schoon en de sex nog vies was ....
dat is ook een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:54 schreef sararaats het volgende:
ik hou het meest van "Lass die Sonne in dein Herz"
daar kun je mensen mee gek krijgen op een zondagmorgen hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |