quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:46 schreef dimage het volgende:
tijd dat we eens begin april een 'nederlandersinfrankrijkmeeting' in parijs gaan doen. interesse?
heb wel de ruimte voor een mannetje/vrouwtje of 12 . Eens kijken hoe de maand april kwa agende drukte is
Mocht het zover zijn.. heb ik wel interessequote:Op donderdag 18 februari 2010 13:46 schreef dimage het volgende:
tijd dat we eens begin april een 'nederlandersinfrankrijkmeeting' in parijs gaan doen. interesse?
heb wel de ruimte voor een mannetje/vrouwtje of 12 . Eens kijken hoe de maand april kwa agende drukte is
Waar hadden ze die lage huizenprijzen dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 02:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
14 mnd Euro Disney![]()
Maar goed, ik zag laatst één of ander 'ik vertrek' programma en verbaasde me over de lage huizen prijzen.
Ik sluit niets uit
Jupquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef tim2308 het volgende:
@psvgomes ga je weer terug naar disneyland paris?
ANWB alarmcentrale?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef its_me_ het volgende:
Nog mensen uit Lyon?
Heb een baan gevonden aldaar per 1 maart maar ben nog op zoek naar een (tijdelijke) woonruimte in bijvoorbeeld een coloc.
Ja. Had ik al eens gemeldquote:Op zondag 21 februari 2010 00:38 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh psv, werk(te) jij daar ook?
En Tim, zit je er nog steeds of kijk je al uit naar wat anders?
Leuke tijd gehad daar ja.Had t erg naar mijn zin gehad. En hoop die weer te krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:23 schreef Bora-Bora het volgende:
Oja, wassik vergeten, van eurodisney. Was het je zo goed bevallen dat je weer terugwilde?
Heb je je pm ook gelezen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:10 schreef psv-gomes het volgende:
Ja,oke
Maar hoelang zit je waar je zit en waar is dat.
Nog 2daagjes...
Jamaar ik kom vaker in aanraking met de naam van het aandeel, dan dat ik ook daadwerkelijk naar het pretpark ga! Sterker nog: ik ben d'r nog nooit geweest!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef tim2308 het volgende:
lol, tim zit er nog wel even. Maar eh, het heet al 15 jaar geen Eurodisney meer, jij zou dat toch moeten weten Psv gomes????DISNEYLAND PARIS (en ja, de moeder heet nog eurodisney, maar een cassiere zegt toch ook niet dat ze bij de Ahold achter de kassa zit?)
wijsneusquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:31 schreef tim2308 het volgende:
lol, tim zit er nog wel even. Maar eh, het heet al 15 jaar geen Eurodisney meer, jij zou dat toch moeten weten Psv gomes????DISNEYLAND PARIS (en ja, de moeder heet nog eurodisney, maar een cassiere zegt toch ook niet dat ze bij de Ahold achter de kassa zit?)
Ben wel verbaasd dat er nog steeds CDI's worden vergeven bij ons. Had ik allang niet meer gedaan als ik de baas was. CDD's van een jaar max!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |