abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_258312
Streamverslagen van 10-04 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !!

0.00-01.00

Iwan, Ant, Nan en Bi ingesprek over dat het leven zo duur is.
Bi komt met verhaal, dat haar verkeersgedrag haar al een boete voor 56km te snel rijden in bebouwde kom van f.505 (of f.550) heeft opgeleverd.
Iwan, die niet ophoudt te praten, ook een van 400 piek en in één jaar 1600.

00.35u Tessa komt er bij.

Tessa: I.v.m veiligheidsredenen naar België. Twee weken binnen waren niet leuk en oorspronkelijk geplande lokaties zullen wel niet doorgaan. Wel 10 soorten dranghekken bieden geen bescherming tegen al die mensen.
Ook in Baarn was het vervelend met mensen, die stenen en eieren gooiden.
Nan: Heleboel plaatsen willen bus niet.
Iwan: Geïsoleerde lokaties, zoals dierenpark, zijn het beste. Ant en hij zijn eens bijna door een steen getroffen.
Tessa: Winkelen met al die mensen moet snel gebeuren en maar: “rennen en rennen”.
Iwan: Al die kinderen, die handtekeningen willen en mensen, die je aan willen raken

Bi: Afgelopen dinsdagmiddag gesprek met SBS er waren zo 20 geselecteerden.
Nan: Ik wil ook een handtekening van jullie, als ik de bus verlaat.
Bi: Je moet eens op internet kijken naar al wat die idioten schrijven.
Iwan: Ik ben er wel benieuwd naar.
Bi: Jop wordt belachelijk gemaakt i.v.m zijn spraakgebrek.
Allen: Jop wordt vrolijk nagedaan.

Tessa: In Hilvarenbeek zongen mensen buiten: “Séki is oké en Willeke weg olé olé”.
Willeke moest erg huilen. Ze wist, dat haar kind buiten stond.
Nan: Ik moet er niet aan denken te weten, dat mijn drie kinderen buiten staan.
Tessa doet uitgebreid verslag hoe communicatie tussen Willeke en Hans liep.
Algemene hilariteit.
Tessa: John de Mol verbood Willeke om camera als communicatie-middel te gebruiken.

Tessa: Willeke door Séki eruit gepest. Vond ze zo lullig.
Heeft eens hele nacht met Willeke erover gesproken.
Iwan: (veel rustiger met Tessa aanwezig): Séki had sterk karakter en Willeke ook en dat botste. Bart, Esmee, Aziz en Jop hebben ook sterk karakter.
Bi: Vanmiddag, dat je met iemand hebt ontmoet met wie je hebt gewerkt.
Kan zo maar zijn, dat er iemand binnenkomt, die je vriend is .
Nan/Bi: Anderen hoeven zich geen zorgen te maken over de stemming. Ze beseffen de konsekwenties.
Bi: SBS heeft gezegd, dat veel mensen niet op de nummer één meer stemmen in de veronderstelling, dat ie het toch wel weer haalt.
Nan: Internet maakt maar 10% van de stemmen uit.
Alle ouders worden van te voren gebeld en verteld of ze wel of niet naar de studio moeten komen.
(opmerking van schrijver: Interessant na te gaan, of de ouders/familie van alle genomineerden voorheen aanwezig waren of alleen van de “verliezer” b.v. in geval van Aziz?)

Hierop plotselinge rust en wordt er voor chips gezorgd.
Büllen en Es niet gezien
Iwan en Bi praten veel, maar Als Tessa erbij komt, bepaalt zij het onderwerp.
Nan doet erg vriendelijk mee met zo af en toe een commentaartje.
Ant was rustig.

pi_258313
02.00-02.30u

SBS doet er goed aan Bi met wat medicijnen te voorzien, want ze hoest zich de longen uit het lijf. Indien dit zo doorgaat, hoeft men morgen niet eens te stemmen.

Es merkte op, dat ze verwacht, dat morgen alles in één keer gebeurd. Ook met de twee nieuwen
Ik dacht Ant merkte op, dat na gesnurk van Aziz, het gehoest van Bi de zaak wakker houdt.
Hierop verlaat Bi met een boek het slaapgedeelte, waar voor de rest niet veel gebeurt.
Af en toe en beeld van Es en Bül, die dicht tegen elkaar aan liggen.

pi_258314
02.40u

Met close-up van Iwan en Tessa op respectabele afstand, gebeurt er niets meer.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 10 April 2000).]

pi_258315
05.00u

Zelfde picture.
Geen Bi te zien en geen gehoest te horen.
Het hele spul schijnt dus te slapen.
Alleen het riviertje is te horen en gaan de vogeltjes al knap te keer.

pi_258316
11.00u

Alles rustig. Geen mens te zien.
Klaarblijkelijk is iedereen gaan raften.
Indien dit ook voor Bi het geval is, kan het wel eens zo zijn, dat er vanavond geen stemming nodig is.
Ze liep vanacht vervaarlijk te hoesten en zo'n akkevietje lijkt me niet wat ze nodig heeft.

pi_258317
16.45u

In slaapgedeelte aanweig: Es, Bi, Bül en Nan.
Es en Bi voeren het hhogste woord over nate pakken en verdere "ditjes en datjes".
Af en toe opmerking Nan.
Bül reageert nergens op.
Anderen niet in beeld.
Enige opmerking van belang.
Es denkt, bus geeft geen goede voorbeeld funktie, Bi vindt van wel. (noot: ik denk meer, dat ze bedoelde, dat bus wel in belangstelling staat).
Dan een zijdelingse opmerking over een brief, waarin de meest gebruikte frasen staan opgetekend met gvd in de top10.

pi_258318
20.04 Ze hebben net de bus schoongemaakt.
Zijn druk vanwege de uitzending om 2100
Tessa is a.h schrijven en heeft het idee dat wanneer zij een brief schrijft de camera probeert mee te lezen.
Om de beurt word er gedouched. Via goede bron heb ik begrepen dat zij unaniem tot het besluit dat(bullent behield zich van stem)Nanda eruit en Bianca erin blijft.
Als ik het goed heb dan is het nog niet a.d dames verteld en doen zij dat wel VOOR de uitzending zodat ze niet zo in spanning hoeven te zitten.
An heeft het over dat door ?? haar string te zien is. ze gaat tshirt weggooien maar dat komt door haar vlechten. blabla gepraat (gekakel) hoe zij hun haren doen) jongens An groot nieuws primeur: AN heeft vanavond haar haar in 2 staartjes!!!
pi_258319
ze zitten allemaal op live uitzending te wachten. nu 20.45 Denken even dat er misschien geen live uitzending is om dat Sylvana nog niet geweest is. Nu is Sylvana eruit. even geluid cheqqen. Oke nu word besproken waar de bussers moeten zitten!!!!
Waar Bullent zit kan niet gezeten worden?
Iwan: komt andre hazes daar te zitten?
Vraag me af wanneer de dames verteld word wie er weg moet. Volgens mij weten zij het nog niet. Misschien moeten de bussers het toch in de live uitzending doen?
Ik denk dat ze het nog niet weten omdat een van hen net iets zei over Als ik weg moet.
Ze hebben het over de schommelbank of er weer iemand moet gaan zitten en of er weer een verrassing is. Bul: het zou leuk zijn als er iemand van het selectieweekend bij komt.
Na of Bi: dat doen ze niet hoor.
An: zegt daar komen de studs.
Tes? misschien zijn het wel hele oude mannetjes of zo iets dergelijks.
BU": stel je voor wanneer je je lam gezopen hebt op maandag en dan hier is de live uitzending wij allemaal dronken op de bank onderuit gezakt.
Iewan: heeft het over geintje, laatste waarschuwing voor Jop.
Nou jongens ik denk dus dat het toch in de liveuitzending gemeld gaat worden dat Nanda moet moven. Er moeten echte emoties komen op de buis liveIk ga ook televisie kijken.tot straks
pi_258320
Nou de laatste tijd word er vrijwel niet meer verslagen. (klopt deze zin wel?)Nu 22.32
Bianca mocht dus blijven. Toen de bussers de nieuwe bewoners zagen reageerden ze heel blij vooral op eric (tessa helemaal) die zij beiden kennen van selectieweekend. dus toch. een hele hoop gekakel. nu zijn Bianca en es in slaapkamer en bianca heeft het over dat ze geschrokken was toen Esmeralda haar naam zei als degene die weg moest maar es bedoelde diegene die mocht blijven.
Es: ja ik weet wel voor spanning te zorgen.
Bul: komt binnen Hoe gaat het met je? je zit erin!
Bul: ik zag Es haar kaartje en dacht al he heeft ze toch haar mening verandert. Es zegt opeens het word Bianca. BUl: ik dacht he?
Es: ja je bent ingesteld op wie er mag blijven daar ben je de hele tijd mee bezig.
Ze hebben het over een gele kaart. Sylvana heeft gedreigd daarmee omdat ze onderling besloten hadden om Bianca er in te houden terwijl de bussers het apart moesten bedenken en motiveren.
Es: zo moeilijk om een keuze te maken.
Bul: eigenlijk schijnheilig n beetje. je weet het de halve dag al en zegt dan niets.
(es en Bul hadden hun afscheidsbriefjes al klaar toen Nanda weg moest)
BI: we zijn hettzelfde
BU: en es ja jullie vielen elkaar een beetje aan.
Es: na een tijd merk je heus wel verschillen en ja wat is het beste voor de groep.
Es: persoonlijk heb ik wat aan jullie allebei
BUL: ja van mij had het volgende groepje niet eens hoeven komen.
BI: ja maar stel je voor dat je ons beide niet mocht?
BU: ja maar mag jullie aalllebei
BUl: gaat het trio nog door?bi: ja maar word bijna ongesteld
BUL: ja maar essy word ook bijna ongesteld:d
Bi: maar ik kom echt niet tussen jullie hoor
Bi: vind het best wel moeilijk dat de rest de andere kent en zij kent de bussers niet en de nieuwe niet. en de nieuwe kent de bussers wel.
Bi: ik dacht echt ik ga relaxed ove4komen als ik het hoor maar toen je mijn naam zei was ik toch heel teleurgesteld.
Es: veel emoties komen er boven
Bi: nanda vond het echt niet leuk en ik heb dit geveol nu gekend dankzij jou es ik heb nu het gevoel wel gehad dat jullie mij eruit hebben gestemd.(ze blijft erover doorgaan itsme)
Es: ja maar ik bedoelde blablabal
heb het echt niet expres gedaan.
Bianca heeft het dat eroveral mee geluisterd word.
Bul: ik heb hele moeilijke nominaties gemaakt en dacht ik ga me het niet moeilijk maken en sluit me gewoon bij de rest aan.

Oorverdonvend geluid,
De nieuwe mannen hebben het over ruzie van Jop? schreeuwen tussen Jop en Aziz
en dat boodschappenlijstje hahaha

Ja we hebben alles met jullie gedeeld (paul)
nou volgende als we allemaal eens een half uurtje doen krijggen we een heel mooi verslag maar dat zal wel niet gebeuren.
Welterusten ik itsme moet manana werken.

pi_258321
Paul heeft het over Jop wat er gebeurt is. Het hele verhaal is uitgezonden.Daarom heeft hij heel veel symphatie van heel Nederland.
Paul : ja hij had er niet over moeten liegen
An: als hij het eerder had gezegd dan hadden ze hem in bescherming kunnen nemen
Erik verteld dat er speciaal op zaterdag naar hem gebeld is of hij echt geen dingen heeft uit verleden.
Sorry soms weet ik niet of paul of erik wat zegt.
een paar gesprekken door elkaar.
An heeft het volgens mij over Jop maar is niet te volgen.
eric heeft het over alle brieven naar de redactie pro JOp
Eric: ik ben best wel positief geweest maar had op eens ookwel van het word minder maar dat hadden jullie ook.
Tes: ja wij zaten ook dat we weg wilden gaan.
  maandag 10 april 2000 @ 23:16:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_258322
Büllent: weet je, het is beter als jullie je tassen Niet uitpakken, het is anders zo lullig, dat was bij de meiden ook,moet eerst je al die zooi uitpakken, en twee dagen later weer inpakken, het is misschien veel handiger om alles lekker ingepakt te laten tot woensdag en diegene die mag blijven , pakt dan gewoon z'n tas uit

pi_258323
Ze hebben het al de hele tijd over de live-uitzending en het vertrek van Nanda.
Ze hebben het erover hoe ze het anders hadden kunnen doen met het wegstemmen, dat ze het eerder aan hadden kunnen kondigen. En dat ze anders misschien geen gele kaart zouden krijgen.
Tessa vindt dat Sylvana het goed doet als presentatrice. Beter dan Rolf Wouters en Daphne Deckers vindt ze.
Ze zitten de spelregels (Iwan) door te lezen en ontdekken dat er staat: "de passagiers bepalen in een groepsgesprek wie van de twee nieuwe deelnemers mag blijven". Tessa juicht gelijk HOLLEE geen gele kaart.
Tessa zit tegen ant en Iwan te vertellen dat Nanda verteld had wat ze in het dagboek geschreven had over de roddel es en Bul.
Ze zitten verschrikkelijk te roddelen, vooral Tessa. Ant zegt het vooral moeilijk voor Bart te vinden.
Tessa gaat nu over op fluisteren tegen Iwan, ze hebben dikke pret.
De stream is nu buiten. Daar wordt druk gekletst. de drie nieuwen, Bul en Es zitten daar. Ze hebben het over de pers en wat er via die weg allemaal mis kan gaan. Dat ze geen achternamen moeten noemen.
Er wordt flink door elkaar gekletst.

[Dit bericht is gewijzigd door Joqy (Datum 11 April 2000).]

pi_258324
Te, Bi, Bu, Ant, Iw, Es en een van de nieuwen zitten nu binnen te roddelen over iemand (het is me niet duidelijk over wie). Ze hebben het over het selectieweekend. Iemand die de bus niet ingekomen is maar blijkbaar wel in de publiciteit geweest is met commentaar over de bus. Ze vinden hem maar raar. Hij zou gezegd hebben dat hij Jop en Ant had zien vingeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')