"FOK! wordt al maanden gedicteerd door domme kortzichtige mensen.
En met 'dom' bedoel ik niet hersencapaciteit, schrijfvaardigheid of opleidingsniveau, maar de extreme manier van uiten, schelden, anderen persoonlijk aanvallen, en met oogkleppen voor posten, als een olifant door de porseleinen kast.
FOK! is door groot te worden, ook meteen de perfecte afschildering van een niet altijd even wijze Nederlandse samenleving geworden. Deze bestaat tegenwoordig ook uit bijna net zoveel foute als goede mensen.
Geef het dus meteen maar op, want er valt niets aan te doen. Je kunt het karakter en de daarbij horende visie van mensen niet veranderen.
Meer pageviews en meer leden, betekent meer overeenkomsten met de werkelijke samenleving.
Een kleine groep mensen in een persoonlijke sfeer kunnen door een gelijke gedachtegang bij elkaar gekomen zijn, en zich onderscheiden van het geheel.
FOK! is dat vast ooit wel eens geweest, maar nu niet meer.
FOK! is nu een groot forum. Jong, snel, wild en vreselijk dom. Wees er maar blij mee..."
Ik was wat sarcastisch en zie het allemaal niet zo overdreven, hoor.
Wel deed het mij ineens realiseren dat ik niet zoveel meer op heb met FOK! zoals het nu is.
Dat heeft verder niets te betekenen ofzo, het is iets puur persoonlijks, en daarom is dit ook meteen mijn laatste post hier.
Verder geen statements of melodramatiek.
90 % hier zal tenslotte waarschijnlijk denken van 'Wie ben jij in hemelsnaam and who cares!'
Maar voor de users die mij kennen, vond ik het wel zo netjes om dit even te melden, mochten ze zich ooit afvragen 'waar die Lamon eigenlijk gebleven is'.
Dus daarom toch even dit topic... (de rest kan er gewoon overheen lezen )
't was leuk, doei.
en ..ja... het .. beste dan maar ... he..
en ... ja... doei
quote:Doe maar wel.
Op donderdag 09 mei 2002 02:13 schreef Mike het volgende:
Neeeehhh....niet weggaan...![]()
quote:Ik zal je aanwezigheid toch missen. Het forum moet -weer- een waardevolle user missen, iemand die een toegevoegde waarde was voor het forum. Jammer.
Op donderdag 09 mei 2002 01:58 schreef Lamon het volgende:'t was leuk, doei.
Zoals Koekepan al eens zei:
"Het wordt steeds meer een objectieve constatering dat Fok! zuigt."
Veel plezier nog in je leven, laat je niet neerschieten, beroven of voor lul zetten. Wees eerlijk voor jezelf en anderen. Wees polygaam. Gebruik niet teveel drugs. Wees verantwoordelijk. Snoep niet teveel, dat is ongezond. Bezoek je ouders wat meer. Maar goed, wees vooral eerlijkl.
Je bent dan wel een schofterige vieze klootzak, omdat je niet mailt of naar meetings komt, toch was het altijd tof met je.
Als door een bizar toeval heb ik "Depeche Mode - Stopped" aanstaan.
Juist en hierom mag ik je graag.
Zou gaarne je voorbeeld volgen, lukt nog niet echter.
Dag Lamon, het was leuk
Je wil wel maar je kan niet
Of toch niet helemaal
Net of je staat te zingen
Voor een lege zaal
Maar 'k wil niet dat je weggaat
'k Wil niet alleen
Ik wil niet dat je weggaat
'k Wil niet alleen
Ik wil niet dat je weggaat
Ik weet dat je soms weg wil
Want de maat is weer vol
Er gebeuren rare dingen
En je hoofd slaat op hol
Je denkt wel maar je weet niet
Of je blijven zou
Maar ik kan niet en ik wil ook niet
Zonder jou
Je lacht wel maar je zegt niet veel
Net of ik je in tweeën deel
Een helft komt niet op toeren
De andere teveel
quote:En raad eens wie hier nog steeds rondhangt.
Op donderdag 09 mei 2002 02:25 schreef zodiaque het volgende:
Zoals Koekepan al eens zei:"Het wordt steeds meer een objectieve constatering dat Fok! zuigt."
Maar het ga je goed, eindelijk eens iets wat in de buurt komt van een integer afscheidstopic. En bedankt voor de leuke topics. .
quote:Had nou maar wat meer over je schaamhaar gewoontes vertelt of je zusje van 14 in een nat t-shirt gepost.
Op donderdag 09 mei 2002 01:58 schreef Lamon het volgende:
90 % hier zal tenslotte waarschijnlijk denken van 'Wie ben jij in hemelsnaam and who cares!'
De overige 10% zal je inzet voor het CWG niet vergeten, en elke newbie wordt (of zelfs is) tenslotte geconfronteerd met een mailtje dat mede dankzij jou is opgesteld
Het ga je goed Lamon!
't was leuk, doei.
quote:En kijk uit dat je geen kou vat, het kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Op donderdag 09 mei 2002 03:16 schreef risk one het volgende:
Om nog maar even te benadrukken wat zodiakk zei, Snoep niet teveel, dat is ongezond voor je. Het beste is eigenlijk om maar gewoon helemaal niet te snoepen, dan neem je geen risico's.
Doei Lamon. .
De topicstarter stelt dat de huidige Fok! users een afspiegeling zijn voor de samenleving zoals die is in Nederland. Vervolgens stelt hij/zij dat hij beseft niet zoveel meer heeft met Fok! door dit feit. Betekent dit dan ook dat hij/zij niet zoveel meer heeft met Nederland?
quote:Fed up with my destiny........
Op donderdag 09 mei 2002 03:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Amanda Marshall - Beautiful Goodbye
quote:Stel je voor dat je een ontzettend gezellig en leuk clubje hebt. Een clubje wat steeds uitbreidt en uitbreidt tot op het moment dat er steeds meer schreeuwerige louter in kaal of streepje geinteresseerde mensen joinen. Goed voor de diversiteit, maar er blijft van het clubje niet veel over en je beland in een grote mengelmoes waar je aanvankelijk niet voor koos.
Op donderdag 09 mei 2002 03:28 schreef mcintosh het volgende:
Wat ik me dan afvraag..............De topicstarter stelt dat de huidige Fok! users een afspiegeling zijn voor de samenleving zoals die is in Nederland. Vervolgens stelt hij/zij dat hij beseft niet zoveel meer heeft met Fok! door dit feit. Betekent dit dan ook dat hij/zij niet zoveel meer heeft met Nederland?
maar ik kan uiteraard niet voor Lamon spreken
quote:Ik snap zijn beweeg redenen wel, vond het alleen interessant, de vergelijking die hij trok tussen Fok! en de Nederlandse samenleving........
Op donderdag 09 mei 2002 04:12 schreef Herald het volgende:[..]
Stel je voor dat je een ontzettend gezellig en leuk clubje hebt. Een clubje wat steeds uitbreidt en uitbreidt tot op het moment dat er steeds meer schreeuwerige louter in kaal of streepje geinteresseerde mensen joinen. Goed voor de diversiteit, maar er blijft van het clubje niet veel over en je beland in een grote mengelmoes waar je aanvankelijk niet voor koos.
maar ik kan uiteraard niet voor Lamon spreken
Nu Pim Fortuyn dood is, en aangezien er nog maar een paar voetbal wedstrijden zijn, dat die stroom met mensen een beetje ophoudt, en dat de users wat meer leuke posts neerzetten Maargoed we zullen zien .. En ik ken je dan wel niet, maar veel plezier 'rmee met wat je nu gaat doen iig
Ik snap het,maar ik vind het erg jammer.
En 3 uur blijft natuurlijk Lamon's bikkeltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |