Ben er ook bang voor. Want die mededeling die ik kreeg was ook niet 100% 'gefeliciteerd met je chicken coop'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:42 schreef lorteti het volgende:
ik denk dat we er stiekem rekening mee moeten houden dat die extra ckickencoops ingenomen gaan worden want ik haal nu mijn derde uit een bruin ei
Dan heeft zijn tweede poging heel veel succes gehad en ben je te laat om te helpen.quote:
Ik ben er nu wel achter gekomen dat zich een paar kippen hadden verstopt achter een dairy farm. Foei!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef Trusten het volgende:
Ik heb dat gevoel ook want elke keer als ik mijn tweede wil neerzetten is mijn game out of sync
nog maar 2 nodig!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef Pablo88 het volgende:
Hehe, eindelijk dat kippenhok uitbreiden.
Please Help
Ook hier of alleen in de Game Feed? Dat ik effe weet waar ik moet F5en.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:50 schreef Solique het volgende:
Ga alle collecties eruit gooien in 10 a 15 minuten.
Alleen hierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:50 schreef Solique het volgende:
Ga alle collecties eruit gooien in 10 a 15 minuten.
Ik probeer zoveel mogelijk bedank geschenkjes te versturen. Ik ben er alleen nog niet achter hoe je het geschenk kan wijzigen.quote:
Same here, ze gaan hem afpakken denk ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef Mirjam het volgende:
ik heb al 4 keer m'n tweede chicken coop neergezet, is steeds out of sync
*wrijft zich in de handjes*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:57 schreef Solique het volgende:
Zal ze om en om sturen. Dus dan gamefeed, dan alleen FOK.
Heb teveel mensen die nu aan het opletten zijn. Lullig als ik alles alleen hier neergooi.
Is ook wel weer een wedstrijdje.
Ik begin er ook niet meer aan voorlopig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:56 schreef Mirjam het volgende:
en weer out of sync
ik wacht nu wel ff
Dingen met bomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |