Waren d'r alleen tweakers uitgenodigd, daar leek het wel een beetje op !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Renesite het volgende:
Fiets, Aaipod, Moemoe en Jo0lz alleen gespot, thats it. (Groningen)
Beetje wel hè. De jongen naast me moest een paar keer z'n oogjes toe doen als het eng was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Waren d'r alleen tweakers uitgenodigd, daar leek het wel een beetje op !![]()
idd,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Dankuquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd,
gelukkig kwamen er nog een paar leuke meiden binnenwandelen.
Hehe, volgens mij kwamen er ook wat reacties toen ik voor het begin nog even mijn laptop openklaptequote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Fiets, waar was je Fok! shirt trouwens, wel beetje jammer dat je die niet aan hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd,
gelukkig kwamen er nog een paar leuke meiden binnenwandelen.
De iPod was een 3rd gen (vanaf 2003, 4th gen vanaf 2004), dus ik gok dat het 2033 zal zijn aangezien hij ook zegt dat ie 30 jaar geleden (toen de blast was) gestopt is met het bijhouden van zn leeftijd..quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:01 schreef ForumGek het volgende:
In welke tijd speelde de film zich nou af? Op een gegeven moment zag je een Davinci Code liggen, die is in 2003 uitgegeven. Dus sowieso daarna, maar de auto's e.d. oogden(?) een stuk ouder. En waar haalden ze de benzine/stroom vandaan, al die vragen.
En na het zien van de film ga ik helemaal geen CDA/CU/SGP stemmen, voor zover ik dat al van plan was dan...
Vond je dat echt? Ik vond het wel meevallen hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
glurenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vond je dat echt? Ik vond het wel meevallen hoor.
En hoe heb je me herkend?.
Die met die sombrero?? Kerel, als je dit leest. Heb je een vriendin? Nee?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:59 schreef Loontjah het volgende:
Vond het wel rustig in Eindhoven.. Inhoud van de zaal: paar geeks achterin, twee giechelende meisjes, te laat komende motorboy en motorgirl en een paar mannen boven de de 30die ook redelijk laat waren
![]()
Hij zat op de achterste rij. En had dus een hoed op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:22 schreef Loontjah het volgende:
Welke sombrero? Die heb ik gemist ben ik bang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |