Omdat ze in het begin niet zo was.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Waarom heeft het zo lang geduurd dan, dat vraag ik me echt af?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahaha never!
Nog zoiets inderdaad, vrouwen die hun mannen "straffen" als ze hun zin niet krijgen.
Met pikstraf, of "hij mag vanavond geen voetbal kijken"![]()
![]()
Mannen!! How did you let this happen?!
Neem gewoon een kerel met een IQ die niets om sport op TV geeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nog zoiets inderdaad, vrouwen die hun mannen "straffen" als ze hun zin niet krijgen.
![]()
Nee het is echt ernstig, en ze zijn 19 en 20.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Vrouwen die pikstraf geven![]()
Te zielig, heb je namelijk ten eerste jezelf mee en je relatie houd geen stand behalve als je een watje als vriend hebt.
@W1ckeDxt: Ja dat snap ik, zou ik ook echt geen trek in hebben.
Sowieso.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:37 schreef W1ckeDxt het volgende:
Zowiezo, vrouwen die denken dat ze mannen kunnen "Veranderen"
Laat me niet lachen. God damn.
@BadAssBitchSmut: Dan is het gewoon een slappe kerel.
Ik som de paar ergste even op:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies!
Die eindeloze verhalen... Wil je weten wat ik vandaag heb gedaan? En je denkt: 'NEE! NIET, GA WEG!' maar je hoort jezelf 'Natuurlijk schat, vertel!' zeggen.
Ja dat vraag ik me dus ook af... waar zijn de bierdrinkende, boerende mannen die voetbal kijken en wegblijven met hun vrienden zonder te bellen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:55 schreef Northside het volgende:
[..]
Terwijl boze sex de beste sex is...
Ik begrijp ook niet waar het fout is gegaan. Was het vroeger zo dat, als je als man pikstraf had, je iets zei als "Nou, best, dan ga ik de buurvrouw wel even neuken. Tot zo!"? Waar zijn we dat overwicht kwijtgeraakt?
dat 'die van mij' ook.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
bij pikstraf gaat die van mij het wel ergens anders halen dus daar heb ik mezelf mee
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Waarom klussen mannen altijd in hun goede kleding??
Het valt me op dat veel vrouwen in een (langdurige) relatie meer een moederrol spelen voor hun vriend dan dat ze echt een lover zijn...
Vinden jullie dat als man nou niet verschrikkelijk irritant? Of juist makkelijk omdat jullie deep inside allemaal luie zwijnen zijn?
Klacht: vrouwen die hun man als kleuter behandelen![]()
Ja maar tegenwoordig ben je dan meteen 'hard' en niet 'sociaal'.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sowieso.
Verschrikkelijk. Als het mijn vriend niet aanstaat wat ik zeg, gooit ie er vol gas op. Dat zijn pas kerels.
Nee want ik geef juist wel om sport (voetbal) op tvquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Neem gewoon een kerel met een IQ die niets om sport op TV geeft.
Zoals ik. ;-)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahaha never!
![]()
Pikstraf?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hahahaha never!
![]()
Ach, dan mag jij van mij qua kijkgedrag best het mannetje zijn in onze relatie, hoor. Daar ben ik verder heel tolerant in. ;-)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee want ik geef juist wel om sport (voetbal) op tv![]()
HAHAHAHA!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Man, dan trouw je lekker met een vent als je zo ongelukkig bent. En je statement is sowieso idioot verzonnen, want hoe kan jij in godsnaam weten dat VEEL vrouwen moedertje gaan spelen. Ik kan me namelijk niet heugen dat 1 van mijn vriendinnen of ikzelf met iemand thuis gekomen is die Badassbitchsmut heet. Dus, beperkt het even tot eigen kringen graag. Dat je een klacht hebt over JOUW vriendin die moedertje speelt (of je ex for all I care) maar laat ons overige vrouw er buiten.
oh sorrie dat ik mijn vriend niet bij zijn naam noem of met eenquote:
ken je dat niet?quote:
Oh dat is echt gevaarlijk, het is er dus echt ingegroeid.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:56 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Omdat ze in het begin niet zo was.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:00 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Ja maar tegenwoordig ben je dan meteen 'hard' en niet 'sociaal'.
Ik vind het net sociaal als je zegt waar het op staat dan achterom te gaan zitten kletsen dat je het niet aanstaat.
En zeker als kerel.
@Sereenie: Oh je hebt ge-edit.![]()
serieus, ze bestaan, vrouwen die sex weigeren totdat de man zijn "ongelijk" toegeeft (zelfs al heeft hij gelijk)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |