Vroeger droegen de dino's altijd paarsquote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja weet ik veel hoe het ookalweer zat! Ik ben van een jongere generatie!
ik had je favoriete bril opquote:Op zondag 21 februari 2010 18:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: misschien wel beter.
Filmpje is netjes.
Was Geen stijl er?
Ja dan was het een hoop herrie erbij geweest denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had je favoriete bril op![]()
Geen stijl was er gelukkig niet, dat komt de actie ten goede
Mafketel?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:20 schreef wonderer het volgende:
Die kerk zat niet echt vol, ondanks de homo's. Blijkbaar heeft die mafketel sowieso al niet zoveel volgelingen.
Goed gedaan TMM
ja dat snap ikquote:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat je dat zou zeggen in dat filmpje, toen ze het over zonde hadden. "Ik zondig niet hoor" of zoquote:Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
en nu wil ik een vent zodat ik ook PRAKTISEREND homosexueel kan zijn
Iemand die zo streng is de leer is, vind ik een mafketel. Is namelijk nergens voor nodig.quote:
Waarom is dat nergens voor nodig? En wie bepaalt dat?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand die zo streng is de leer is, vind ik een mafketel. Is namelijk nergens voor nodig.
Dat vind ik. En ik vind dat omdat zo strak aan de regeltjes vasthouden helemaal niks ten goede komt, omdat het alleen maar beperkt, en het is niet NODIG omdat het zonder dat extreme ook prima werkt, zoals je in andere kerken kunt zien.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom is dat nergens voor nodig? En wie bepaalt dat?
Tuitert isquote:Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef PhalanX het volgende:
en in ander nieuws...
Mark Tuitert is niet lelijk, geen overduidelijke schoonheid, maar heeft wel iets...
[ afbeelding ]
Is dat de mannelijke variant van cameltoe?quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=moose-knucklequote:Op zondag 21 februari 2010 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de mannelijke variant van cameltoe?
moet ik daarvoor eerst naar de kerk?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
Doe de 21ste een kerk in Rotterdam, kun je nadien naar mijn boekpresentatie komen
Nee, maar is makkelijker te combineren dan 's morgens in het vaticaan en 's middags in Rotterdamquote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet ik daarvoor eerst naar de kerk?
Het lijken trouwens wel superhero outfits met thighhigh boots!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef PhalanX het volgende:
en in ander nieuws...
Mark Tuitert is niet lelijk, geen overduidelijke schoonheid, maar heeft wel iets...
[ afbeelding ]
helemaal waarquote:Op zondag 21 februari 2010 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar is makkelijker te combineren dan 's morgens in het vaticaan en 's middags in Rotterdam
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helemaal waar![]()
Ik denk wel dat ik er bij zal zijn de 21ste
Ik zie alleen maar nieuws over de val van het kabinetquote:Op zondag 21 februari 2010 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)uws+(18.30+uur).aspx
mooi uitgebreidt verslag
ik heb nog een kast vol van toenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger droegen de dino's altijd paars
ik leg zaterdag de nuances wel aan je uitquote:Op zondag 21 februari 2010 20:07 schreef Xiance het volgende:
ik heb werkelijkwaar geen enkel begrip voor die hele stomme actie in reusel
laat die man lekker achter zn geloof staan, dat doen wij tenslotte ook.
ik snap trouwens ook niet wat een homosexuele carnavalsprins nou zo nodig in de kerk moet.
was er lekker buiten gebleven ipv je zin door willen drijven.
nuance of niet.. ik snap niet waarom homo's altijd willens en wetens hun zin door willen drijven..quote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik leg zaterdag de nuances wel aan je uit
wil je mee doen? is heul gezellig hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:20 schreef Ang3l het volgende:
Stroek & Xiance, ons zaterdagse gelegenheids koppeltje
er is juist Niet gereld, gelukkig maar!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
nuance of niet.. ik snap niet waarom homo's altijd willens en wetens hun zin door willen drijven..
TMM en consorten zijn al net de Johovah's zelf!
laat die man lekker met rust in zn kerkje, en zoek verdorie de volgende, waar je wel welkom bent, als je zo nodig een kerk van binnen wil zien.
maar nee.. laten we eens lekker gaan rellen![]()
![]()
pisnichten, dat woord hebben ze uitgevonden speciaal voor die doelgroep.
angel en baktar om toezicht op ons te houden ?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
wil je mee doen? is heul gezellig hoor
ik snap nog steeds niet wat ze daar te zoeken hadden.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is juist Niet gereld, gelukkig maar!
baktar?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
angel en baktar om toezicht op ons te houden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |