Ja. Zouteloze liedjes op 1 na. Iedere oscar-vedette heeft maar 10 min screenplay of zo en het verhaal tussen die nietszeggende losstaande liedjes is... uh... ja... niet bestaand eigenlijk.quote:
Dat was lang geleden toen we hier pas net de Engelse MTV kregen...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk geen MTV.
Dat was toch ooit ene muziekzender?
Hm. Dan wacht ik wel tot ie een keer ergens heel goedkoop ligt te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zouteloze liedjes op 1 na. Iedere oscar-vedette heeft maar 10 min screenplay of zo en het verhaal tussen die nietszeggende losstaande liedjes is... uh... ja... niet bestaand eigenlijk.
Zelfs dat is ie (voor mij) niet waard.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm. Dan wacht ik wel tot ie een keer ergens heel goedkoop ligt te zijn.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wij van de LGBT gemeenschap vallen meteen onder Adult/Mature content bij Philips. Helaasch kan ik dus niet kijken.
Vind ik wel...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Discriminatie!
Misschien moeten we daar ook tegen protesteren?
Ben jij blij dat het kabinet gevallen is?quote:
Ik weet ook wel dat de PVV hier het meeste profijt van heeft. Maar ik was dat geklungel ook meer dan zat!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:18 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ben jij blij dat het kabinet gevallen is?
mongool!
Drie keer raden welke partij hier het meeste profijt bij heeft!!
Als het kabinet nou was gevallen vanwege een inhoudelijk schandaal, dan was ik het er mee eens geweest, maar dit is gewoon te kleinzerig en inhoudsloos, een beetje regelneuken. De oppositie denkt te kunnen scoren door er een motie van wantrouwen tegenaan te gooien, en daarmee gooien ze hun eigen ruiten in.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat de PVV hier het meeste profijt van heeft. Maar ik was dat geklungel ook meer dan zat!
wordt ook tijd dat geert gaat regeren en leert dat dat veel lastiger is dan vanuit oppositie loze kreten roepen. Bovendien moet hij dan wel compromissen gaan sluiten, en daardoor zullen veel protertstemmers zich dan weer van pvv afwenden en wordt pvv lpf 2quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:18 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Als het kabinet nou was gevallen vanwege een inhoudelijk schandaal, dan was ik het er mee eens geweest, maar dit is gewoon te kleinzerig en inhoudsloos, een beetje regelneuken. De oppositie denkt te kunnen scoren door er een motie van wantrouwen tegenaan te gooien, en daarmee gooien ze hun eigen ruiten in.
Wilders plukt maar wat graag de vruchten van dit debacle.
Die hoeft zich alleen maar te richten op wat er in de pers geschreven word, en nu kan hij zich ook nog afzetten tegen een gevallen kabinet.
nee dagje mantelzorg voor mijn moederquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
last van verhoogde verkiezingskoorts?
standpunt voor het voetlicht brengen is op dit moment vast tmm's hoogste missiequote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:30 schreef MisterO het volgende:
Heeft hij niet iets beters te doen?
Neem vanavond maar meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:42 schreef Vlarp het volgende:
Het laatste deel van m'n PAX kast is binnen, wie helpt even met in elkaar zetten?
O ja, die kan dat vast welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dan zet die stoere Dizer het wel in elkaar.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dan zet die stoere Dizer het wel in elkaar.
kom je me steunen morgen Gert Jan, ik kan iedere steun goed gebruiken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
standpunt voor het voetlicht brengen is op dit moment vast tmm's hoogste missie
Billetjes ingewreven? You gonna get spanked, bitch!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:25 schreef Vlarp het volgende:
Ahh!. Er zit in de trein schuin tegenover me een jongen zo lief te slapen. Hele tijd knikkebollen en z'n hand die onder z'n hoofd vandaan schiet
. En hij ziet er ook gewoon wel schattig uit
Neem mee naar de meet!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:25 schreef Vlarp het volgende:
Ahh!. Er zit in de trein schuin tegenover me een jongen zo lief te slapen. Hele tijd knikkebollen en z'n hand die onder z'n hoofd vandaan schiet
. En hij ziet er ook gewoon wel schattig uit
tuurlijk ben ik er morgen met een kan koffie :"quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom je me steunen morgen Gert Jan, ik kan iedere steun goed gebruiken.
je bent geweldigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik er morgen met een kan koffie :"
quote:
quote:
quote:
melk en suiker ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je bent geweldig
dat je het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |