abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78164278
Heb sinds 3 dagen boxen gekocht van Logitech van een vriend van me...
Boxen geven hartstikke lekker geluid zelfs op hoog volume maarrrrrrrrrr...

Af en toe(Zelfs op maar 5% van het maximum volume) zit er een distortion(Kraak) in mijn speakertjes, Heb kabels al opnieuw aangesloten, En even goed geblazen, Helpt niet..

Het gekke is:

Soms zit die kraak er 1 uur lang in achter elkaar, Soms gebeurd het 1x per 10 minuten even 30 seconden, En soms is het helemaal niet...

Vriend van me zegt dat ze niet zijn opgeblazen, En dat het aan mijn pc ligt

Wat kan ik doen?
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:14:46 #2
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_78164335
Gebruik eens je iPod of dergelijke als geluidsbron.
pi_78164426
Heb ik niet, gebruik nu gewoon de pc, en nu is het weg...
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:17:52 #4
291552 PlakkieOle
Geen jagers, geen negers.
pi_78164543
Drivers?
pi_78165111
Goedkope draadloze telefoon (station) vlak naast de speakers?
Mario Kart WII FC: 1375-7388-9640 (Pannekoek)
pi_78165275
Drivers zijn er niet voor..

Enne, nee heb geen telefoon verder, het is niet zo`n soort kraak, het is echt letterlijk een kgggggggggggggggghhhhhhhhhhh die de hele tijd door mijn boxen zit tijdens muziek, op ongeveer 5-10 decibel..... is best irritant.
pi_78165626
Dat gekraak komt door de potmeter van de volumeregelaar die niet meer lekker werkt.

Die zou je schoon kunnen maken en een beetje smeren.
Maar gezien je post historie lijkt het me niet verstandig dat jij dat zelf gaat doen...
So we just called him Fred too
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:32:32 #8
165512 MASD
Music is dead.
pi_78165716
Wáárom blijf je dingen kopen van andere mensen? Elke keer open je weer een topic dat je iets hebt gekocht en het niet blijkt te werken. Zie je dan niet dat die mensen je bedriegen?
Long live music.
pi_78166572
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:30 schreef Cothen het volgende:
Dat gekraak komt door de potmeter van de volumeregelaar die niet meer lekker werkt.

Die zou je schoon kunnen maken en een beetje smeren.
Maar gezien je post historie lijkt het me niet verstandig dat jij dat zelf gaat doen...
Ik ga er zelf niet aan klussen nee...
Maar de potmeter?, Als ik aan de volumeregelaar draai hoor ik geen gekraak of dergelijke... dus dan zou je denken dat het wat anders is toch?

Maargoed, Ik merk het wel, Laat hem ZSM ff na kijken desbetreffende potmeter!
pi_78166686
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef MASD het volgende:
Wáárom blijf je dingen kopen van andere mensen? Elke keer open je weer een topic dat je iets hebt gekocht en het niet blijkt te werken. Zie je dan niet dat die mensen je bedriegen?
Deze jongen had hem zelf al getest bij hem thuis en was zich absoluut van geen kwaad bewust, Hebben hem hier ook getest, En deed het toen nog prima....

Ik moest gewoon echt nieuwe boxen(Zo`n target speaker uit `88 wil nog wel eens stuk gaan) en had geen geld voor dit setje nieuw. En ben wel gesteld op goed en krachtig geluid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')