Is er al een nieuwe Eline en Roel dan ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
Eline en Roel zijn zo gisteren, eergisteren en eereergisteren.
Zolang nog niet alle partijen de PVV bij voorbaat uitsluiten is het slecht als het kabinet nu zou vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:01 schreef henrydg het volgende:
Is het eigenlijk erg dat het kabinet misschien gaat vallen ? ( of is het al gevallen)
[..]
[ afbeelding ]
Vraag ik me ook wel af ja. Paar dagen hier niet geweest, meteen weer nieuwe Michielos figuren uit den hoogen hoed getooverd.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Vraag ik me ook wel af ja. Paar dagen hier niet geweest, meteen weer nieuwe Michielos figuren uit den hoogen hoed getooverd.
Ah kijk, en dit komt uit (gokje) Volendam? Of waarom zijn ze "bekend"?quote:
Silverlady is de moeder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:34 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Ah kijk, en dit komt uit (gokje) Volendam? Of waarom zijn ze "bekend"?
En dat is de orginele foto van Eline en Roel? Want ik heb nog steeds geen idee over wie het nu gaat ofwel wie dat nou eigenlijk zijn.quote:
Ja moet je maar ff bijlezen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En dat is de orginele foto van Eline en Roel? Want ik heb nog steeds geen idee over wie het nu gaat ofwel wie dat nou eigenlijk zijn.
En wie is Silverlady
Mensen die de Silverlady niet kennen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:38 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En dat is de orginele foto van Eline en Roel? Want ik heb nog steeds geen idee over wie het nu gaat ofwel wie dat nou eigenlijk zijn.
En wie is Silverlady
Mensen die eline en roel niet kennenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:44 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Mensen die de Silverlady niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |