Ik zet gewoon alles in spoilertags, zo kan niemand gaan zeuren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... meestal kom ik niet meer in een topic van een game die net uit is. Ik hoop dat we hier goed met de spoilers omgaan!
quote:
In VII heb ik inderdaad ook echt alles gedaan inclusief Gouden Chocobo, kreeg alleen niet al die Weapons neer. Had er geloof ik één neer, de andere (2?) niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
VII en VIII had ik alles gedaan en gehaald. Gouden Chocobo,... dat broeden was zo cool! Tevens de ultimate weapons gedaan,... maar ja,... had echt 200+ uur in die games zitten.
Wil je hier zeggen of de 360 versie er echt zo slecht uitziet zoals overal wordt beweerd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
In VII heb ik inderdaad ook echt alles gedaan inclusief Gouden Chocobo, kreeg alleen niet al die Weapons neer. Had er geloof ik één neer, de andere (2?) niet.
Verder, vanavond lekker FF13 spelen
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:11 schreef Cid het volgende:
[..]
Zijn de ultimate weapons te halen zonder de guide enzo of niet? Dat vond ik inderdaad zo jammer aan FFX etc, dat je echt een guide nodig had om de beste dingen te halen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
na 2 uur ben je nog niet eens de tutorial uit![]()
Je bent zeker een uur of 8 zoet eer het complete upgrade Crystarium zich opent
Serieus,... ben goed hyped aan het raken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
na 2 uur ben je nog niet eens de tutorial uit![]()
Je bent zeker een uur of 8 zoet eer het complete upgrade Crystarium zich opent
Had je maar niet moeten importeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Verdomme, waarom ben ik nu al klaar
Tigra kon het ook! Dus hopelijk lukt het hier ook met de andere mensen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Chocobo het volgende:
Eens,... meestal kom ik niet meer in een topic van een game die net uit is. Ik hoop dat we hier goed met de spoilers omgaan!
720P (PS3 XIII) materiaal op youtube gebruiken om te vergelijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:48 schreef SinofEnvy het volgende:
Hmm. Het ziet er niet zo mooi uit als ik dacht. Wel een epic voorfilmpje. Het zou best goed kunnen dat de PS3 versie inderdaad vele malen mooier is, heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik vind het echter niet barslecht, ofzo.
Goed, ik ga nu de battle tutorial volgen. Jeej!
Oja. Inderdaad. Vergeleken met , uiteraard op 720p etc, kan ik zeggen... in de "world map" zullen we maar zeggen (ie buiten de battles) zie ik niet echt een verschil, PS3 heeft misschien iets hogere anti-aliasing. In Battles merk ik wel dat de PS3 duidelijk wel een stukje mooier is (denk wederom hogere AA), maar ik kan niet zeggen dat het op de 360 heel lelijk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef D-Industries het volgende:
[..]
720P (PS3 XIII) materiaal op youtube gebruiken om te vergelijken.![]()
Ze willen het spel eerst proberen en gaan het later kopen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Anyhoe, ik neem aan dat de Piracy hoeren nog wel het origineel gaan kopen![]()
De keus moet toch vrij makkelijk zijn als je weet dat FF 13 in de eerste instantie alleen werd ontwikkeld voor de PS3.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Maar goed, als je hem dan toch koopt, en je hebt beide consoles... ga dan voor de PS3 versie. Als je echter alleen een 360 hebt, dan is het geen enorm gemis qua graphics ofzo naar mijn mening.
http://www.videogamer.com/features/article/28-02-2010-1009.htmlquote:Ah, Final Fantasy XIII. Is there a game that pours more fuel onto the fanboy feud that rages across the internet? We've already established that the 360 version's FMV looks compressed, but does it impact on your enjoyment of the game? Well, now that we're some 15 hours into the 360 version, we can draw some conclusions: having seen FFXIII's glorious FMVs running in supercrisp 1080p on the PS3, the cutscenes in the 360 version do disappoint - at first. As a discerning 360 owner you're constantly aware of the reduced quality, but the more you play, the fewer pixels you notice. For those who don't know any better, however… well, they say ignorance is bliss.
dus shops bij save pointsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nou ja, speelsgewijs niet zo, shops worden naarmate het spel vordert geunlocked.
Deze kan je accessen bij een Savepoint, en daar zijn er genoeg van.![]()
Dus wat dat betreft is het geen probleem, maar ik mis gewoon de dorpjes verkennen.
Met iedereen ouwehoeren,een 'echte" winkel binnen gaan, lekker rond struinen.![]()
jaja sue me,..im a addict
Dat is bij White Knight Chronicles wel anders, heull veull steden om te verkennen![]()
![]()
Ér zit 1 stuk in FF wat een beetje lijkt op een overdekt winkelcentrum ofzo met een paar winkels.
Echter je kan er niks ..dus ja![]()
Anyhoe, ik neem aan dat de Piracy hoeren nog wel het origineel gaan kopen![]()
Owja, en spoiler tags aub, houd de ervaring wel zo prettig voor de anderen![]()
Mocht je ergens niet uitkomen ,tell me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |