Hmm, zaakje stinkt. En mooi dat je een baantje hebt gevonden!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:53 schreef Pikachu21 het volgende:
en ojah die huurbaas bezit dus achterlijk veel panden in die straat, 1 winkelmedewerker wist ervan maar wou er niks over zeggen
Faalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
advocaat neemt al contact op het met bureau! en nu opbokke!
Onthoud je even dat je nog steeds in WGR post en niet in KLB ofzo...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
advocaat neemt al contact op het met bureau! en nu opbokke!
Hij is net nieuw en weet waarschijnlijk niet wat KLB is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Sjeen het volgende:
Onthoud je even dat je nog steeds in WGR post en niet in KLB ofzo...
Dan moet hij zich helemaal netjes gedragenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is net nieuw en weet waarschijnlijk niet wat KLB is.
Dan wil ik toch wel even de opmerking plaatsen dat deze ts zich tegen al die bijdehandte half ingelezen totaal niets toevoegende pubers die ook hier rondlsingeren nogal moet verdedigen en daarop ook bijna niet gemod wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Onthoud je even dat je nog steeds in WGR post en niet in KLB ofzo...
Idd, een TS die zich overal om moet verdedigen en alsnog op zijn klote krijgt van een mod en de kleuters verders laat zitten..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan wil ik toch wel even de opmerking plaatsen dat deze ts zich tegen al die bijdehandte half ingelezen totaal niets toevoegende pubers die ook hier rondlsingeren nogal moet verdedigen en daarop ook bijna niet gemod wordt.
die is z´n gps/volgzender vergetenquote:
Dingen regelen, hij heeft momenteel namelijk nogal een probleem. Jouw niewschierigheid bevredigen is waarschijnlijk even niet zijn hoogste prioriteit.quote:
Ja dat klopt, maar omdat al mijn gereedschap dus ook weg is kan ik dus niet aan het werk, en ik kan dat niet zo 123 even opnieuw kopen dat geld heb ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:37 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Dingen regelen, hij heeft momenteel namelijk nogal een probleem. Jouw niewschierigheid bevredigen is waarschijnlijk even niet zijn hoogste prioriteit.
Leuk dat je misschien werk hebt, maar dat deel heb ik geloof ik gemist. Je was toch stukadoor?
Uit belangstelling én nieuwsgierigheid. Jouw reactie staat me niet aan, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:37 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Dingen regelen, hij heeft momenteel namelijk nogal een probleem. Jouw nieuwschierigheid bevredigen is waarschijnlijk even niet zijn hoogste prioriteit.
Maar je hoeft toch niet meer in je auto te slapen toch? Wel goed dat je werk hebt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Pikachu21 het volgende:
Ja dat klopt, maar omdat al mijn gereedschap dus ook weg is kan ik dus niet aan het werk, en ik kan dat niet zo 123 even opnieuw kopen dat geld heb ik ook niet.
Een stukadoor met festool gereedschap?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar omdat al mijn gereedschap dus ook weg is kan ik dus niet aan het werk, en ik kan dat niet zo 123 even opnieuw kopen dat geld heb ik ook niet.
En je hebt geen klussen die je nog moet afwerken of waar je aan moet beginnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Nee vanavond in ieder geval niet, maybe slaap ik wel bij n meid en anders kon van n kroeg eigenaar boven tukke, hij zou ook al n matras voor me regelen dus super chill!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet meer in je auto te slapen toch? Wel goed dat je werk hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een stukadoor met festool gereedschap?Die dingen zijn peperduur en niet voor stukadoors maar eerder voor timmermannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |