quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Dankzij Balkenende is zijn mijn frietjes niet lekker
Dat heeft ie ook nog op zijn geweten!
(Lees: ik heb al het zout over mijn stoepje gekwakt laatst toen hij dat zei. En nu heb ik friet zonder zout)
Nee. Ik had het pak zout over de stoep gesmeten (moest van Balkenende en dan luister ik, goed burger als ik ben!) en dat kleine potje is dus leger en leger geworden en nu istie opquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n klein potje tafelzout?
Of heb je met dat potje je stoepje gedaan?
TT dan...quote:
Ik heb zout genoegquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Ik had het pak zout over de stoep gesmeten (moest van Balkenende en dan luister ik, goed burger als ik ben!) en dat kleine potje is dus leger en leger geworden en nu istie op
Oh, de TT bedoel ik. Stomme afkortingenquote:
Het doet me deugd dat je het in ieder geval weetquote:
Johquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Maar uhm, what about obstinaat en gemoedstoestand?
Ik ben toch vrij eh... als altijd?
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Maar uhm, what about obstinaat en gemoedstoestand?
Ik ben toch vrij eh... als altijd?
Waarom ben jij mijn buurman dan niet?quote:
Heer G. is er toch nog nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?
Ja, en dan woonde ik weer daarnaast!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom ben jij mijn buurman dan niet?
(Dat was me een puinhoop geworden)
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zal ik Simon even langssturen?
Ja, en hij is dichtbij je Greys. En kan niet langer wachten om z'n lippen op de jouwe te planten. Uhuhquote:
Als ie nou belooft z'n mond dicht te houden...om te praten dan alleen he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die is leuk om naar te kijken hoor.
Maar dat Volendamse accent dat trek ik echt niet
Hij hoeft ook niet te pratenquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Die is leuk om naar te kijken hoor.
Maar dat Volendamse accent dat trek ik echt niet
http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dan woonde ik weer daarnaast!![]()
Met Jacuzzi nog steeds, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |