quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef Pizzahut het volgende:
Mijn probleem is opgelost:Dan ga ik dit proberen! Tevens TVP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Werkt geweldig
[ Bericht 8% gewijzigd door WurM op 06-03-2010 15:20:30 ]
Dat vat het voor mij wat samen tot nu toequote:
Er staat een hele goed in de 2e post van dit topic. Maarhet nazoeken hoeft niet zoveel tijd te kosten, het is misschien zelfs wel makkelijker als je wat verder gevorderd bent in het spel, en je wat meer moves/equipment heb unlocked.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef icemotion het volgende:
Afgelopen weekend maar eens begonnen met spelen van AC II en nu net de eerste DNA sequence voorbij. Alleen nog niet echt op zoek gegaan naar de veren.. misschien maar eens een mapje opzoeken waar ik die dingen kan vinden voordat t uit de klauwen loopt met hoeveelheid map die ik na moet zoeken.
Ik koop eigenlijk direct beter armor als het beschikbaar is en ik het kan betalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Jump het volgende:
Is het trouwens handig om armor te kopen in de villa, of beter wachten tot er beter beschikbaar is?
Gaat vanzelf als je het hebt gedownload... Je kunt gewoon verder met je save... Dus niet overnieuwquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:13 schreef Cryothic het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan je de DLC spelen?
Want je kan niet terug naar oudere sequenties. Dus aangezien ik het verhaal al uit heb, en dus voorbij Sequentie 14 ben, hoe kom ik dan weer in Sequentie 12 en 13 (de DLC?)
(ik heb het nog niet gekocht, want als het betekend dat ik de game nog een keer moet doorlopen, dan houd het op.)
Inderdaad, heb ik ook. Dat ze die servers en hun irritante DRM eens fixen!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:38 schreef padlarf het volgende:
Netjes! Vergeet niet dat je ook nog combat techniques kunt kopen bij het trainingsveldje
Meh, je kunt prima zonder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]![]()
Heb het spel al een paar maanden geleden uitgespeeld, maar wist hier ook niets van
(rende die trainer altijd hard voorbij). Zijn die techniques een beetje nice?
Tenzij je alle achivements wilt.quote:
13 of 14 meen ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef Jump het volgende:
Hoeveel sequences zijn er? Om eens in te schatten hoe ver ik nu zit in het spel
Aha, daar kan je dat zand gooien dus leren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tenzij je alle achivements wilt.
Zand strooien en guards omver maaien met een 'long weapon' gaat wat lastig zonder die training.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |