Gelukkig huil ik niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Daar ben ik nu niet echt toe in staat, kan slecht tegen huilende mensen..
Hips ik ben ook niet geheel nuchterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Pfew..
Damn, mijn likeurtjes slaan snel in zeg!
zit je aan de drank?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Pfew..
Damn, mijn likeurtjes slaan snel in zeg!
Dat zou ik ook doen als ik in Zwolle zou wonenquote:
Bierquote:
quote:
tijn...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik in Zwolle zou wonen
Slaap lekker meis!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:00 schreef littledrummergirl het volgende:
liefies, ik ga slapengeniet van jullie ( al dan niet beschonken
) avond
Ik eigenlijk ook niet als ik t zo terug lees.quote:
Ok zit wat in. Ze heeft dan ook niet geantwoord op mn vraag.quote:Ik heb dus moeite met sociale interactie en heb daardoor geleerd(door schade en schande) dat ik soms maar beter niets kan vragen. Beter een welgemeende steunbetuiging dan een verkeerde vraag.
Heel handig als je sociaal gehandicapt bent![]()
Moggûh, Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh! nu dus nog minder in in werken dan normaal
Zo zullen er nog wel veul meer volgen als ze zo dom bezig blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:43 schreef stbabylon het volgende:
En we mogen weer stemmen
Paars II, Balkenende I t/m IV en straks Wilders I en II, 7 opeenvolgende kabinetten die het niet vol maken... zucht...
Jezusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
Ach, gelukkig wel net 270 gold uit mijn mailbox gepakt als level 25. En dat is voor WoW termen een heleboel. Nu 660g op zak. En dat is nog veel meer voor zo'n level. Gaat de goede kant opVerwacht dat ik voor level 80 wel de 10.000 grens doorbreek
erm ze willen mijn contract gaan ontbinden aka ontslaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moggûh, Waarom dat dan?Weer meer last van je rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |