Pijn is fijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik heb gewoon pijn in mn spieren! Nee geen spierpijn maar pijn in mn spieren. Geloof mij das heul wat anders!!
Ik weet t maar deze pijn is wel heul erg vaag........quote:
mijn voorkeur gaat uit naar optie 2quote:
online bestellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef sararaats het volgende:
ik moet dringend een nieuw speeltje hebben. mijn vibrator staat op ontploffen![]()
de winkel was gisteren toe. op vakantie.
Heuy we zijn hier in t subforum sex dus dan mag t.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
tgaat al weer helemaal de verkeerde kant op hier
de winkel was toe???quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef sararaats het volgende:
ik moet dringend een nieuw speeltje hebben. mijn vibrator staat op ontploffen![]()
de winkel was gisteren toe. op vakantie.
De verkeerde kant zeggen in een bi topic is nooooooooooooooit grappigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
En doe je daar wat mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat uit naar optie 2
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De verkeerde kant zeggen in een bi topic is nooooooooooooooit grappig
yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
de winkel was toe???U komt uit België zeker?
in Gent zit een holebishop en ze verkopen daar ook seksspeeltjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
online bestellenkomen ze m ook nog brengen
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
I go both waysquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
en jij baby, jij ook nog n voorkeur?
Bij de drogist tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
in Gent zit een holebishop en ze verkopen daar ook seksspeeltjes
Dat jij Bi was wisten wel al. Of bedoel je dat je een switch bent?quote:
In Nederland he, je kunt er niet vanuit gaan dat ze in België net zo vooruitstrevend zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de drogist tegenwoordig ook
Dat tweedequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij Bi was wisten wel al. Of bedoel je dat je een switch bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |