Pijn is fijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Ik heb gewoon pijn in mn spieren! Nee geen spierpijn maar pijn in mn spieren. Geloof mij das heul wat anders!!
Ik weet t maar deze pijn is wel heul erg vaag........quote:
mijn voorkeur gaat uit naar optie 2quote:
online bestellenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef sararaats het volgende:
ik moet dringend een nieuw speeltje hebben. mijn vibrator staat op ontploffen![]()
de winkel was gisteren toe. op vakantie.
Heuy we zijn hier in t subforum sex dus dan mag t.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
tgaat al weer helemaal de verkeerde kant op hier
de winkel was toe???quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:35 schreef sararaats het volgende:
ik moet dringend een nieuw speeltje hebben. mijn vibrator staat op ontploffen![]()
de winkel was gisteren toe. op vakantie.
De verkeerde kant zeggen in een bi topic is nooooooooooooooit grappigquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
En doe je daar wat mee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat uit naar optie 2
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De verkeerde kant zeggen in een bi topic is nooooooooooooooit grappig
yep.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
de winkel was toe???U komt uit België zeker?
in Gent zit een holebishop en ze verkopen daar ook seksspeeltjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
online bestellenkomen ze m ook nog brengen
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef littledrummergirl het volgende:
I go both waysquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
en jij baby, jij ook nog n voorkeur?
Bij de drogist tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
in Gent zit een holebishop en ze verkopen daar ook seksspeeltjes
Dat jij Bi was wisten wel al. Of bedoel je dat je een switch bent?quote:
In Nederland he, je kunt er niet vanuit gaan dat ze in België net zo vooruitstrevend zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de drogist tegenwoordig ook
Dat tweedequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij Bi was wisten wel al. Of bedoel je dat je een switch bent?
Dat is waar. Maar het is tegenwoordig wel makkelijker om aan een seksspeeltje te komen dan 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland he, je kunt er niet vanuit gaan dat ze in België net zo vooruitstrevend zijn
ik heb in elk geval wel speeltjes gezien bij EXPOquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland he, je kunt er niet vanuit gaan dat ze in België net zo vooruitstrevend zijn
Zo'n futuristisch geval zekerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb in elk geval wel speeltjes gezien bij EXPO
nee, dat zijn de lavalampenquote:
Die hebben wel een fallusvormquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, dat zijn de lavalampen
Tarzan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarschijnlijk. geef mij maar stevig en volle kracht.
Vast welquote:
Dat verklaart een hoop. Ik kom door de weeks niet veul in t topic (omdat ik dan vaak te moe ben door mn werk) maar vraag me af waarom ik van die depresieve 1 liners zie van je die imo echt uit t niets komen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik kom door de weeks niet veul in t topic (omdat ik dan vaak te moe ben door mn werk) maar vraag me af waarom ik van die depresieve 1 liners zie van je die imo echt uit t niets komen.Ben je echt zo down of heb je dat zelf niet meer in de gaten?
whut?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik kom door de weeks niet veul in t topic (omdat ik dan vaak te moe ben door mn werk) maar vraag me af waarom ik van die depresieve 1 liners zie van je die imo echt uit t niets komen.Ben je echt zo down of heb je dat zelf niet meer in de gaten?
Nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
whut?ik ben en niet depressief en dat slaan is omdat ik het leuk vind hoor
![]()
Maak je om mij maar geen zorgen, gaat prima met me
Zo lang ik mag slaan welquote:
Sorry verkeerde gequote.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
whut?ik ben en niet depressief en dat slaan is omdat ik het leuk vind hoor
![]()
Maak je om mij maar geen zorgen, gaat prima met me
Oh nu snap ik het weerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry verkeerde gequote.
Die post was bedoeld aan sararaats.
Dus nogmaals sararaats :
Dan begrijp ik je vorige post opeens een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef sararaats het volgende:
ik was zelfs in opname. ik heb dingen in het verleden meegemaakt die ik nooit helemaal verwerkt heb.
ik slik nog trouw m'n pilletjes en probeer vrolijk door het leven te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je vorige post opeens een stuk beter.Ik heb ook een overwerkt verleden.
Maar gelukkig heb ik dat nu deels kunnen afsluiten het afgelopen jaar.
![]()
Ik hoop dat het nu beter met je gaat.
Daarom vraag ik t ook! Haar one liners lijken meer op een depressie dan op ff down zijn imo. Juist daarom vraag ik t dus. Ik kreeg t idee dat idereen er overheen las en dus haak ik er nog ff op in want ik vind t erg belangrijk! Zo als ze hier t topic in kwam (voor mij) komt erg depri en down over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het weer![]()
Down voelen is niet leuk.![]()
Weet er alles van. Helaas heb je het soms te laat door dat je weer afgelijkt naar een depressie. Die spiraal doorbreken is heel erg moeilijk.
Gelukkig heb ik nog nooit pilletjes hoeven slikkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik slik nog trouw m'n pilletjes en probeer vrolijk door het leven te gaan
Okequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik t ook! Haar one liners lijken meer op een depressie dan op ff down zijn imo. Juist daarom vraag ik t dus. Ik kreeg t idee dat idereen er overheen las en dus haak ik er nog ff op in want ik vind t erg belangrijk! Zo als ze hier t topic in kwam (voor mij) komt erg depri en down over.![]()
Dat dacht ik al....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:30 schreef sararaats het volgende:
ik was zelfs in opname. ik heb dingen in het verleden meegemaakt die ik nooit helemaal verwerkt heb.
Je hoeft niet te posten hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef sararaats het volgende:
m'n oneliners komen alleen maar als ik niet weet wat posten. ik probeer gewoon mee te praten met de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |