Een jaren 80 feest van PFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Loodje het volgende:
Ow leuk, voor wat?
Thanks, gaat helemaal goed komen! Lekker in een legging met beenwarmers rondhupsen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef Loodje het volgende:
Wahaha dat is super lekkerHave fun alvast
quote:
stap voor stap... We zijn sinds dinsdag in ondertrouw "e:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha
hoe staat het met de bruiloftvorderingen?
Ik was gisteravond nog online hoor..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag maar... Heb je al tijden niet meer op MSN gesproken
Gister zat ik met mn kop in het debatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik was gisteravond nog online hoor..
Heb totaal geen idee met wie ik thuis ga komen, hopelijk met Roland want dan kan er in ieder geval iemand mij de trap op tillenVermoed dat het een avond wordt met heeeel veel wijn.
leve de liefdequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo eindelijk eens goednieuws... heb vrij gekregen dus kan vanavond data's afspreken voor berlijn
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo eindelijk eens goednieuws... heb vrij gekregen dus kan vanavond data's afspreken voor berlijn
Just a friend, just a friend.. haha!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gister zat ik met mn kop in het debat
Ennuh, succes met Roland
wat gaan jullie aantrekken? echt helemaal pak en witte sprookjesjurk enzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
stap voor stap... We zijn sinds dinsdag in ondertrouw &is opgemeten voor de kleren.
ja word nu wel ineens onzeker van moet ik het wel doen enzo nu het realistisch lijkt te wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |