Een jaren 80 feest van PFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Loodje het volgende:
Ow leuk, voor wat?
Thanks, gaat helemaal goed komen! Lekker in een legging met beenwarmers rondhupsen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:43 schreef Loodje het volgende:
Wahaha dat is super lekkerHave fun alvast
quote:
stap voor stap... We zijn sinds dinsdag in ondertrouw "e:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha
hoe staat het met de bruiloftvorderingen?
Ik was gisteravond nog online hoor..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag maar... Heb je al tijden niet meer op MSN gesproken
Gister zat ik met mn kop in het debatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik was gisteravond nog online hoor..
Heb totaal geen idee met wie ik thuis ga komen, hopelijk met Roland want dan kan er in ieder geval iemand mij de trap op tillenVermoed dat het een avond wordt met heeeel veel wijn.
leve de liefdequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo eindelijk eens goednieuws... heb vrij gekregen dus kan vanavond data's afspreken voor berlijn
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo eindelijk eens goednieuws... heb vrij gekregen dus kan vanavond data's afspreken voor berlijn
Just a friend, just a friend.. haha!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gister zat ik met mn kop in het debat
Ennuh, succes met Roland
wat gaan jullie aantrekken? echt helemaal pak en witte sprookjesjurk enzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
stap voor stap... We zijn sinds dinsdag in ondertrouw &is opgemeten voor de kleren.
ja word nu wel ineens onzeker van moet ik het wel doen enzo nu het realistisch lijkt te wordenquote:
Mss dat er foto's gepost worden, maar ik mag nu nog niets zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat gaan jullie aantrekken? echt helemaal pak en witte sprookjesjurk enzo?
uh-huh... Ik geloof je echt...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:14 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Just a friend, just a friend.. haha!
jullie gingen op mijn verjaardag trouwen toch ( de 8e) ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mss dat er foto's gepost worden, maar ik mag nu nog niets zeggen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie gingen op mijn verjaardag trouwen toch ( de 8e) ?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Fijn, daar gaat mijn vrije dag.. Collega heeft haar arm uit de kom gehad en is er de hele week al niet.
Kan ik maandag dus mooi komen opdraven.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
ik krijg dikwijls te horen dat ik geen relatie kan hebben omdat ik veel alleen ben.
ik verlang naar een knuffel
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
ik krijg dikwijls te horen dat ik geen relatie kan hebben omdat ik veel alleen ben.
Gelukkig welquote:
dank je. ik voel me ineens een stuk beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hier een knuffel.
Wat is er mis met alleen willen zijn? Als je in een relatie bent met iemand moet dat gewoon kunnen.![]()
Ik heb daar ook behoefte aan alleen zijn.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
dank je. ik voel me ineens een stuk beter.
dan heb je dus iemand nodig die ook er van houdt om op z'n tijd alleen te zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
Hier nog 1. Ik heb gewoon pijn in mn spieren! Nee geen spierpijn maar pijn in mn spieren. Geloof mij das heul wat anders!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Ik ben kapot. Deze week was een aanslag op mij. Die ik ternauwernood overleefd heb.
* Outpost76 Geeft sararaats een heule dikke knuffel en fluistert in r oor dat er niets mis is met all1 zijn!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog single![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |