Is het spel niet gewoon Nederlands als je de taal van je PS3 op Nederlands instelt?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef Jwells het volgende:
Nee, ik heb dit spel vandaag in een Nederlandse webwinkel gekocht. En ik heb de Engelse versie ontvangen. Terwijl ik de Nederlandse versie zocht (het spel is voor me kleine broertje, en die kan geen Engels).
Als ik het spel wil ruilen. Krijg ik pas na 14 dagen mijn geld terug. Dus ik dacht misschien kan ik het spel even snel via fok verkopen. Maar zo te zien is er niemand geīnteresseerd .
Klopt. Moet je wijzigen in de Instellingen van de playstation zelf, dus voordat je de game opstart. Het spel neemt de taalinstellingen over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is het spel niet gewoon Nederlands als je de taal van je PS3 op Nederlands instelt?
Lees even het topic door. Heb al een bod van ¤25 ontvangen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:12 schreef _Fonz het volgende:
Geīnteresseerd . 20 euro geef ik je ervoor.
Op een gesealde ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:06 schreef steeze het volgende:
[..]
Lees even het topic door. Heb al een bod van ¤25 ontvangen.
eh ja. zo werkt hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:42 schreef Jwells het volgende:
Het spel is nog geeneens 5 min in mijn PS3 geweest. Nu is het spel zeker ineens ¤5 minder waard. Voor ¤20 hou ik spel liever zelf.![]()
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |