Ik wel hoor. Maar dan niet met Maffia Wars of Farmville. Ook zonder dat kun je je op facebook prima vermaken.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niets met Facebook heb
Gewoon aan de snelheid/ regeltjes houden en je hoeft geen boete te krijgen. Mijn pa heeft al heel wat kilometers afgelegd voor zijn werk en krijgt nooit een boete.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel gemeen....
Als je maar vaak genoeg op de weg te vinden bent krijg je vanzelf een boete
(oke dan moet je er ook niet teveel om gaan zeuren maar leuk is het nooit)
Das niet helemaal waar natuurlijk...quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel gemeen....
Als je maar vaak genoeg op de weg te vinden bent krijg je vanzelf een boete
(oke dan moet je er ook niet teveel om gaan zeuren maar leuk is het nooit)
Als ik dat had gedaan in m'n studententijd had ik moeten opletten met rioleringsroosters. Een halve kilo spaghetti voor 1 maaltijd was toen normaal voor me. Nu kook ik 2-3x per week voor 2 dagen, 1 dag per week eet ik in de volkskeuken. Zeker in het fietsseizoen ben ik in het weekend vaak onderweg, dan snaai ik ergens wel wat warms.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toen ik nog op kamers woonde kookte ik ook meestal voor twee dagen, en de andere twee dagen leefde ik dan op brood, salade en yoghurtEn vervolgens weer drie dagen thuis fatsoenlijk eten krijgen
Dan moet je toch elk moment wel heel goed oplettenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gewoon aan de snelheid/ regeltjes houden en je hoeft geen boete te krijgen. Mijn pa heeft al heel wat kilometers afgelegd voor zijn werk en krijgt nooit een boete.
@Ronald: nee de rest pasta van gisteren
Een halve kiloquote:Op maandag 22 februari 2010 17:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan in m'n studententijd had ik moeten opletten met rioleringsroosters. Een halve kilo spaghetti voor 1 maaltijd was toen normaal voor me. Nu kook ik 2-3x per week voor 2 dagen, 1 dag per week eet ik in de volkskeuken. Zeker in het fietsseizoen ben ik in het weekend vaak onderweg, dan snaai ik ergens wel wat warms.
Oh, die heb ik afgelopen mei al betaald. 75 euro. Rijden op een weg waar je niet op mag rijden.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deze ga ik even bookmarken voor jouw eerste prent.
Als je eens in de zoveel jaar een boete krijgt is dat ook niet erg, en logisch dat je baalt. Ik zou ook balen, maar dan wel van mezelf omdat ik niet heb opgelet ipv oom agent die zijn werk doet zodat we allemaal veilig de weg op kunnen (en of je het eens bent met die regels, tsja.... je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken).quote:Op maandag 22 februari 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet je toch elk moment wel heel goed opletten
Soms zijn er nogal kromme regels
Maar natuurlijk kan hetmaar bij de meeste mensen niet
En dat wil niet zeggen dat ze als gekken rijden
Leuk plaatjequote:Op maandag 22 februari 2010 18:43 schreef fFarl het volgende:
In Beoordeel de foto van je voorganger # 36 nieuwe foto ge-upload. Best wel trots op
12MPquote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Win een Olympus X935 12 Megapixel Digitale Camera
De megapixelhype is nog niet voorbij bij de PR van Fok...
Als wielblokquote:
Dat probleem heb ik dan weer niet: er zwerven hier in huis 3 cameras rond die op xD draaien. Mijn oude, mijn HEEL oude (nu van mijn zoon), en de camera van mijn vrouw (in gebruik bij mijn dochter)quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef Erasmo het volgende:
Sowieso win je die camera mag je weer nog een extra geheugensoort in huis halen
hai ronald, hoe is t met u?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan weer niet: er zwerven hier in huis 3 cameras rond die op xD draaien. Mijn oude, mijn HEEL oude (nu van mijn zoon), en de camera van mijn vrouw (in gebruik bij mijn dochter)
Ze leeft nogquote:
Neuh.....verjaardagscadeautjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |