Psiesquote:
Ik vind een stem wel heel erg bepalend. Sommige mensen hebben een type stem, daar knap ik zo van af...quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens menig vrouw die mij over de telefoon heeft gesproken heb ik een sexy stem
Ja, want dat valt helemaal weg. Wat ook wel grappig is, is wanneer je ze eenmaal hebt horen praten je alles wat er geschreven wordt automatisch met hun stem gezegd hoort worden. Althans, dat heb ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het altijd wel komisch dat je je geen voorstelling maakt van hoe mensen praten als je op een forum leest. Tenminste, ik doe dat niet.
Ja, een beetje heb ik dat ook wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, want dat valt helemaal weg. Wat ook wel grappig is, is wanneer je ze eenmaal hebt horen praten je alles wat er geschreven wordt automatisch met hun stem gezegd hoort worden. Althans, dat heb ik.
quote:Barrymore wint GLAAD-award voor vertolking van lesbienne.
19-02-2010 | entertainment
Actrice en regisseuse Drew Barrymore zal tijdens de 21e Gay & Lesbian Alliance Against Defamation (GLAAD) Media Awards op 17 april een prijs in ontvangst nemen. GLAAD reikt elk jaar prijzen uit aan personen, films of programma's die iets betekenen voor holebi's over de hele wereld.Barrymore ontvangt de award naar aanleiding van haar vertolking van de rol van lesbienne in de film Everybody's Fine. De film zelf is ook genomineerd voor de award Outstanding Film.
Prop 8
Barrymore is sowieso erg populair onder Amerikaanse homo's omdat ze bijvoorbeeld meeliep in een betoging in Wes Hollywood tijdens de strijd tegen Proposition 8. Drew zegt over haar nominatie: "Ik ben opgegroeid temidden van diversiteit, het heeft me gedefinieerd en het heeft me gemaakt tot wie ik ben."
Eerder wonnen Elizabeth Taylor, Sharon Stone, Charlize Theron en Antonio Banderas ook allemaal al een GLAAD-award.
Alle andere genomineerden voor dit jaar zijn hier te bekijken:
glaad.org/mediaawards.
Ik niet. Heb daar zelf ook schijt aan in ongevaarlijke omgevingen. Maar ze moet natuurlijk doen waar zij zich prettig bij voelt.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:44 schreef Qebbel het volgende:
Ik snap het natuurlijk wel dat ze geen kus op de mond kunnen geven
Heequote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een beetje met Amsterdams. Maar ik heb sowieso op één of andere manier wat tegen A'dam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
waar je mee om gaat...... ?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Ik begin een Amerikaans accent te krijgen in mijn Nederlands
Viel te verwachten, hoe lang woon je er ondertussen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Bijna vier jaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Viel te verwachten, hoe lang woon je er ondertussen?
Ik snap dat.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een beetje met Amsterdams. Maar ik heb sowieso op één of andere manier wat tegen A'dam
Maar je spreekt het nog wel, ik heb al zo vaak nederlanders gehad, met nl paspoort niet usa, die amper nederlands spreken terwijl ze hier zijn opgegroeid/opgevoed en naar hun ouders op vakantie zijn geweest. Dat vind ik best ernstigquote:Op maandag 22 februari 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:36 schreef lezzer het volgende:
Koffie iemand? Ik vind het er tijd voor hoor
Ik zit lekker aan de theequote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Groot gelijkPak er zo nog maar eens eentje
![]()
Ben nou wel weer uitgetheed... dadelijk even een rondje lopen buiten en dan maar lekker aan de colaquote:
Ik zat intussen al aan de 7up lightquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ben nou wel weer uitgetheed... dadelijk even een rondje lopen buiten en dan maar lekker aan de cola.
Balen voor jou dat ik zo ver weg woon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:06 schreef NanKing het volgende:
Een Duits vriendinnetje heeft 't meegenomen vorige week.
Hmm dat is altijd wel een goeie motivatie maar maakt het niet minder vervelendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:45 schreef lezzer het volgende:
* lezzer worstelt zich er doorheen maar valt bijna in slaap.
Het is zo'n beetje van "als ik het nou af maak ben ik weer voro 3 maanden vanaf"....
quote:
Hmmm, das lekker! Met gebakken appel en uiquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan zonder appel.
Als er aardappelpuree in zit, is het bij mij al snel goed. Behalve met boerenkool, wat is dat zonde van de puree zeg!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:00 schreef wonderer het volgende:
Alleen blote billetjes in het gras is nog wel te eten
Wittebonen/snijbonen.quote:
Oh, wij zijn niet zo crea.quote:
Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt. Mijn oma, zal wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, wij zijn niet zo crea.
Boerenkool- of zuurkoolstamp, veel verder komen we niet.
En het is dat de mrs. net belt anders was het afhaal geworden.
* lezzer spoedt zich naar de jumbo...
Nou je het zo zegt, herkende ik het wel hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar het vandaan komt. Mijn oma, zal wel.
Dat at ik vroeger ook!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:17 schreef NoktetMort het volgende:
ik eet uh, spaghetti met een blik opgewarmde gepelde tomaten van 37 cent....
Nog even en ik ga aan de slag, met een leuk loon
Dat is bijna puree... Maar puree is lekkerder!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet met puree.
Gewoon aardappels koken met de groenten en erboven op, en dan stampen!
Boerenkool
Omdat ik dat nu even aan ga zettenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ewik.
Waarom ben je niet op msn?
Puree maak ik ook meej ne stámper heurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Stamppot hoort gestampt te worden. Meej ne stámper.
Dat wil mijn vrouw ook altijd, maar ik heb liever uit een zakje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Puree maak ik ook meej ne stámper heur
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef lezzer het volgende:
Dat wil mijn vrouw ook altijd, maar ik heb liever uit een zakje.
Ja, had ie eerder moeten doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
Wow, Bob versnelde in de laatste rondesTof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |