En dat zou ik door een architectenbureau oid laten narekenen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:07 schreef fransbreda het volgende:
Zwaluwstaartplaatsjes en een cementdekvloer storten van een paar cm, mits je balklaag stevig genoeg is.
Graag!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:25 schreef AnneX het volgende:
Als je wilt heb ik nog een foto ergens.
quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:43 schreef esmees het volgende:
Geweldig, bedankt!!
Nooit spijt gekregen dat je het bad hebt weg laten halen?
Sorry hoeveel? Een groot bad heeft een inhoud van zo'n 200 liter. En dan heb je al een forse versie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef Forno het volgende:
En vol bad kan maar zo 400 a 700 kilo wegen. Dat is een enorme belasting.
Maar dan reken je nog niet de betonvloer, tegels, etc mee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:04 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Sorry hoeveel? Een groot bad heeft een inhoud van zo'n 200 liter. En dan heb je al een forse versie.
Elke verdiepingsvloer kan op elke locatie een bad aan. Een vloer wordt berekend op zo'n 200 kg/m² veranderlijke belasting.
oh hallo buurman.... uhm euh, kunt u me even een handoek aangeven, dit is wat ongemakkelijk praten zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:40 schreef Duiker het volgende:
Ik dacht voor de sterkte afname van de balken meer aan rottende balkkoppen door vochtdoorslag, lekkage, etc.
Daar wil je niet pas achterkomen als je je nieuwe badkuip voor de eerste keer vol laat lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |