Zoiets had ik wel verwacht toen ik jou zag typen ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Prevy het volgende:
Wij hebben geen boeken meer maar laptops.
En op de website waar we moeten leren staat niks :S
je bent zelf een homo, luie kut buitenlander.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef Prevy het volgende:
No man,
Volgende topic is, Waar woont RedFever007
Want dan ga jij zien als jij zo door blijft gaan met je homo reacties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
1. ik ben geen aapquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:45 schreef Prevy het volgende:
Hee,
Aap..
1. Ik heb geen scooter.
2. Ik rook niet.
3. Je kan gewoon niet tegen dat wij beter zijn dan jullie kaaskoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
Nounouquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:42 schreef Prevy het volgende:
is goed man ik wil jou ook wel aanraken, dan ga jij zien niet groot praten via internet hoerenzoon.
Jij weet niet wie ik ben.
Lieve Prevy,quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:48 schreef Prevy het volgende:
SamStar,
Ik ben zowiezo beter dan jou anders zal je geen tijd verspillen in mij :S ...
Jij moet niet zo dom doen, schelden via internet durven die Nederlanders het wel maar als je voor me staat.
gast, je scheld zelf ook via internet, beetje hypocriet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Prevy het volgende:
Hou je kanker bek dicht :S
Hoerenzoon, gast, als je zo groot bent he?
Geef je adres en die shit, kijken of je in het echt ook zo gaat praten.
Lieve Prevy,quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Prevy het volgende:
Hou je kanker bek dicht :S
Hoerenzoon, gast, als je zo groot bent he?
Geef je adres en die shit, kijken of je in het echt ook zo gaat praten.
dan ben je een turkse mongool namelijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |