Hij liever dan ik volgens mijquote:
Wrs wel, want ik had jouw Homer Simpson boxershort ook gewoon weggeflikkerd..quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hij liever dan ik volgens mij
Omdat het er niet uit ziet misschien? Sportsokken draag je maar tijdens het sporten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen schijnen witte sokken ook al erg te vinden. Ik zie het probleem daar dus echt niet van.
Misschien ben ik wel heul lief en mag ze houdenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:11 schreef geppie het volgende:
[..]
Wrs wel, want ik had jouw Homer Simpson boxershort ook gewoon weggeflikkerd..
Er is niks mis met witte sokken! Witte sokken in combi met te korte broekspijpen, dat is de gruwel! Mijn papa heeft ook witte AZ-sokken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen schijnen witte sokken ook al erg te vinden. Ik zie het probleem daar dus echt niet van.
Alsof je sokken koopt voor het mooi.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Omdat het er niet uit ziet misschien? Sportsokken draag je maar tijdens het sporten.
De mijnes zijn gewoon simpel egaal zwart. Ik koop ze niet echt om er mooi mee te wezen. Ze moeten gewoon degelijk zijn en onopvallend. Ik hoef geen aandacht voor mijn sokken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef k_man het volgende:
Ja, sokken koop je onder andere vanwege het mooi. Als je broeken een normale lengte hebben dan zijn je sokken zichtbaar als je zit, als je de trap op loopt, als je hurkt, etc., etc..
Ik geloof direct dat jij heul lief bent, dat is hij ook (meestal), hij zou graag mijn grote mond weggooien maar gaat niet hequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heul lief en mag ze houden, of heeft ie ook spul van jou weggegooid?
Als 28-jarige 5x in een jaar naar een Disneypark gaan vind ik nog oneindig veel kinderachtiger dan ruzieen om Mickey sokkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ook zulke sokken. V, 28. Afgelopen jaar ook vijf keer naar een Disneypark geweest.
Misschien kinderachtig, die sokken. Maar ik vind het nog kinderachtiger om er ruzie om te gaan maken.
Dat is min of meer wat ik bedoel. Witte sokken, of sokken met een stripfiguurtje trekken op een negatieve manier de aandacht. Een sok hoort in principe aan te sluiten bij de kleur van de broek of de schoen. Hoewel er ook mensen zijn die contrasterende sokken dragen en er mee weg komen, bijv. een knalrode sok bij een donker pak.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
De mijnes zijn gewoon simpel egaal zwart. Ik koop ze niet echt om er mooi mee te wezen. Ze moeten gewoon degelijk zijn en onopvallend. Ik hoef geen aandacht voor mijn sokken.
'Niet kunnen' is misschien geen goede formulering. Ik bedoel ermee: esthetisch (on)verantwoord. Je kan op een goede manier de goede witte sokken dragen. Echter, men bauwt elkaar maar wat graag na, dat witte sokken in alle opzichten en altijd fout zijn. Dat is niet zo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef k_man het volgende:
Wat is dan het verschil tussen 'niet kunnen' en 'niet geaccepteerd'?
Dit hele bovenstaande verhaal om uit te leggen wat de situatie is omtrent jouw Mickey Mouse sokkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:05 schreef Armoed het volgende:
TL;DR versie aan einde van post.
Ik heb dus Mickey Mouse sokken. Nu had ik het met een vriendin over Hello Kitty ondergoed bij vrouwen en dat ze ergens gelezen had (waarschijnlijk niveau cosmopolitan) dat tekenfilmfiguren op ondergoed in de top 5 van afknappers hoorde, evenals de huidkleurige bh, leggings en nog wat meer dingen.
Uiteindelijk liep de discussie uit op mijn sokken. Ik draag al sinds mijn 11-12 jaar zo Mickey Mouse sokken. Ik ben altijd al een grote fan geweest van Mickey Mouse, ik keek vroeger altijd 20x dezelfde videobanden met mijn opa (wat een held trouwens, die moet zeker wel nachtmerries gehad hebben van telkens dezelfde stukjes
) en had toen ook veel Mickey Mouse merchandise (nu niet meer, sokken zijn het enige).
Ik ben dus een keer naar Disneyland geweest en zag daar Mickey Mouse sokken (klik en klik), het zijn dus geen zeeman sokken met felle patronen en alles. Ze zijn zwart en er staat een klein grijs-achtig Mickey Mouse figuurtje op (enfin, klik op de links en zie zelf), op de onderkant (waar je op loopt) staat Disneyland Paris, ook in het grijs.
Deze sokken zaten erg lekker dus ik heb er gelijk een heleboel gekocht. Uiteindelijk raken die toch versleten en toen ik nog een keer naar Disneyland ging (niet zo heel lang geleden), heb ik dus nieuwe gekocht.
Anyway, die vriendin vond dat dus een enorme afknapper. Nu is het zo dat mijn laatste 2 exen er ook gigantisch veel problemen mee hadden, tot het punt waar we er serieus ruzie over kregenen dat dan meerdere keren door de relatie heen. Ik kan me niet inleven
, ik snap bij God niet waar ze zich zo fucking druk om maken
dus daarom even dit topic om jullie meningen te vragen (voornamelijk die van vrouwen natuurlijk). Graag ook even je leeftijd er bijzetten als je een vrouw bent
TL;DR versie:
Ik draag deze sokken, done of not done? Graag mening + leeftijd.
Neem nog een biertje en kijk nog wat voetbal jongenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dit hele bovenstaande verhaal om uit te leggen wat de situatie is omtrent jouw Mickey Mouse sokken![]()
Get a life en normale sokken
Witte sokken bij je witte gangsterpak is prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
'Niet kunnen' is misschien geen goede formulering. Ik bedoel ermee: esthetisch (on)verantwoord. Je kan op een goede manier de goede witte sokken dragen. Echter, men bauwt elkaar maar wat graag na, dat witte sokken in alle opzichten en altijd fout zijn. Dat is niet zo.
Bijvoorbeeld. Er zijn meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Witte sokken bij je witte gangsterpak is prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |