Goed geprobeerd, kan er ook zeker wel naar luisteren maar er gebeurt zo weinig. Van mij mag er best wel wat variatie in zitten of een wat hardere beat.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:46 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
En holy crap wat hebben jullie een banging party gemist gister..
True daar heb je ook zeker een punt! maar het toffe aan Burial vind ik dat hij zo goed atmosfeer in zijn nummers weet te zetten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, kan er ook zeker wel naar luisteren maar er gebeurt zo weinig. Van mij mag er best wel wat variatie in zitten of een wat hardere beat.
Beetje zoals happy hardcore?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, kan er ook zeker wel naar luisteren maar er gebeurt zo weinig. Van mij mag er best wel wat variatie in zitten of een wat hardere beat.
Jij denkt dat nu Cohen weg is het los gaat barsten?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:29 schreef -Beer- het volgende:
Weet iemand nog leuke dubstep feesten in Amsterdam de komende tijd?
Ik hoop nog steeds op de terugkeer van de stubnitz en zulksquote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:57 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Jij denkt dat nu Cohen weg is het los gaat barsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |