Gegeven dat reclames als "have a happy period" op televisie komen, lijkt het me niet iets waar je in kan falen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet reclames gaan maken denk ik
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat reclames als "have a happy period" op televisie komen, lijkt het me niet iets waar je in kan falen.
Triest ventjequote:
Mag ik een suggestie geven ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Dillemma
Nieuwe gitaar en oefenversterker? Of toch gaan voor een fatsoenlijke nieuwe laptop [vergt nog wat doorsparen]?
Hebben we het al over gehad, ben er nog niet vanaf gewekenquote:
Haha it's a jokequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad, ben er nog niet vanaf geweken
quote:
Daar was ik al een beetje bang voor, aangezien ik mijn bestelling een paar dagen later in huis had.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Iemand hier ervaring mee?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fout!
Deze, is veel beter. En mooier. En in perfecte staat [heb hem zelf uitvoerig bekeken].
http://link.marktplaats.nl/321327221
Ja, vond het na de 'Into Foreign Customs' ook al lang duren voor de volgende update...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor, aangezien ik mijn bestelling een paar dagen later in huis had.
Geen ervaring verder mee, maar succes!
Zeg dat er cocaïne inzit. Dan denken ze dat je liegt dus laten ze het pakketje door.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef The_Dean het volgende:
Jeuj, brief van de TNT post over dat ik even mag verklaren wat er in het pakket van GFS zit en wat de waarde is voordat ze het vrijgeven bij de douane
Iemand hier ervaring mee?
Jullie helpen mij altijd, dan help ik graag terugquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Heb ik Dean even goed opgevoed!
PM me maar voor een leuk prijs, mocht je geinteresseerd zijn...
Nou, dat risico loop ik liever niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zeg dat er cocaïne inzit. Dan denken ze dat je liegt dus laten ze het pakketje door.
Een Asus 1201N vind ik ook wel gaafquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, dat risico loop ik liever niet.
Ben wel eens gevraagd toen ik de ML te koop had [ook op het Dean forum], dat als ik hem naar hun wou versturen ze 300 dollar extra zouden geven als ik er een zak wiet in zou verstoppen
Darn, dat ding is ook wel erg mooi..quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Heb ik Dean even goed opgevoed!
Uiteraardquote:
Ik denk dat ze het pakketje gewoon niet vertrouwen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vond het na de 'Into Foreign Customs' ook al lang duren voor de volgende update...
Dat was 1 feb... dat er gewoon meer dan twee weken overheen gaat voor ik de brief krijg vind ik belachelijk. Mijn emailadres en mobiele nummer staan gewoon op de pakbonnen van GFS.
Ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo heb je ook eindelijk wat ontdekt
Blalblab mac blalblab windows blalbalb dean blalbalb gibson blabla fender blalbalb rubberduck blalbalbquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Metalfreak het volgende:
Heb ik trouwens iets gemist in deze en de vorige topics? Wie maakt de samenvatting?
Tyf op.quote:
Nja, de brief is onderweg, hoop dat ze het snel verwerken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het pakketje gewoon niet vertrouwen.
Ik hoorde net dat je normaal gesproken gewoon een acceptgiro krijgt met het bedrag wat je nog extra moet betalen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:07 schreef GoodGawd het volgende:
oh wacht jij hebt een les paul hè, nou dan weet ik het ook niet hoor met dat blok hout
Mooizo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:08 schreef GoodGawd het volgende:
tot zover deze 4 op een rij. ik ben weer weg
Als ik mijn Gain helemaal open draai, dan hoor ik ook een piep.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
in dit geval is het idd met mn les paul. met ene strat moet je echt een pedaal hebben of bij je amp gaan staan wil je oversturing hebben maar gisteren met mn lp was het dus constant onder het spelen door enz.
quote:
low/high input verschilt ook flink met humbuckers.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister trouwens constant oversturing. Nu is dat niet zo gek bij een LP tegenover een Strat. Maar het was echt heel vaak. En het kwam ook alleen maar uit mijn versterker. Het was niet de PA ofzo.
De gitaarbouwer heeft mijn brug element wel een stuk omhoog gezet. Zou het daardoor kunnen komen? Dat ie juist een tikje te hoog staat?
Dank u, niets gemist dus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blalblab mac blalblab windows blalbalb dean blalbalb gibson blabla fender blalbalb rubberduck blalbalb
Zo
Geen dank
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef Cynic het volgende:
23 April support van Anathema in Bibelot bevestigd
Zo!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef Cynic het volgende:
Maar dat hout van de body is wel super.quote:
Das waarquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat hout van de body is wel super.
No offence maar kun je iemand van die leeftijd niet veel beter naar een muziekschool sturen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:11 schreef Daantke het volgende:
Had ik al gezegd dat k gitaarles ga geven aan een negenjarig joch
ff inlezen op gitaarnet
Daar stond hij al een jaar voor ingeschreven, en het zou nog twee jaar duren voordat er weer plekken beschikbaar warenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
No offence maar kun je iemand van die leeftijd niet veel beter naar een muziekschool sturen?
Ja, dan duurt het wel erg lang. Slecht van die muziekschool dan dat ze niet een extra leraar aantrekken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:23 schreef Daantke het volgende:
[..]
Daar stond hij al een jaar voor ingeschreven, en het zou nog twee jaar duren voordat er weer plekken beschikbaar waren
bij nader inzien wil ik mijn eerdere post edittenquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:34 schreef KaMo het volgende:
Menno, geef me eens wat zangles
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:18 schreef Daantke het volgende:
Heeft die blckbb nou nog gereageerd, anders heb ik voor niks zo'n slechtsupergetalenteerd filmpje gemaakt
Nee, nog erger zelfs.quote:
Ja, niet meer zingen. En dat is ook heel serieus.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:45 schreef KaMo het volgende:
O, tips?
En dan heel serieus, heeft iemand tips?
Dan moet je het vooral blijven doen maar neem dan zangles.quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:54 schreef KaMo het volgende:
En wat als ik dat wel wil, ik wil in mijn eentje volledige nummers kunnen schrijven/opnemen, dus mét zang.
Het moet toch te leren zijn?
Ja misschien moet ik inderdaad wat minder snel tevreden zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
En probeer je gehoor te verbeteren, dat zou je zelf ook moeten terughoren, dat je het tijdens het zingen neit hoort is tot daar aan toe als je het zonder koptelefoon op doet kan het raar overkomen. Maar als je het terugluisterd moet het toch wel opvallen ?
das dan wel weer vet... nu nog ff in de 013quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef Cynic het volgende:
Oh, hai. Alsnog vind ik zo'n semi hollow body niet eens zo slecht klinken voor metalquote:Op donderdag 18 februari 2010 01:18 schreef Daantke het volgende:
Heeft die blckbb nou nog gereageerd, anders heb ik voor niks zo'n slecht filmpje gemaakt
Ik voor geen micrometerquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Och, ik kan ook voor geen meter zingen.
Ik speel ukulelequote:
Ik kan net zo goed zingen als ik gitaar kan spelenquote:
Ik doe al meer dan een jaar met dezelfde snarenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook.
Vanavond maar nieuwe snaren op leggen. Moet er de 27ste mee optreden.
Op die ukulele zitten nog de fabriekssnaren en die zijn erg kort afgeknipt. Ik moet zo'n ding natuurlijk linkshandig maken en de A-snaar wil niet meer blijven zittenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:31 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik doe al meer dan een jaar met dezelfde snarenSpeel er dan ook niet zo gek vaak op
Hmm lastig iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op die ukulele zitten nog de fabriekssnaren en die zijn erg kort afgeknipt. Ik moet zo'n ding natuurlijk linkshandig maken en de A-snaar wil niet meer blijven zitten. Dus ja, zet ik er maar helemaal nieuwe snaren op
.
Ben wel blij met mijn bariton ukulele.
Maar die knaap heeft het wel vaker over dingen waar hij niks van weet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:40 schreef Cynic het volgende:
Ik ben het er trouwens absoluut niet mee eens dat je mooi zingen niet kan leren. Da's echt klinkklare onzin.
Bestaat nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:44 schreef Robar het volgende:
Vraagje aan de muzikanten hier.
Wat is zo een beetje de ideale leeftijd om te beginnen met gitaar spelen?
Leg eens uit?quote:
Hoe vroeger hoe beter zou ik zeggen. Ik ben er vlak voor mijn 15e mee begonnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Ik snap best, dat aanleg een hele grote rol speelt en dat een muzikaal iemand op zijn dertigste nog fantastisch gitaar kan leren spelen. Maar er zal toch een leeftijd zijn waarop je het best kunt starten, omdat dat het moment is waarop een kind zich sterk kan ontwikkelen op het muzikale vlak? Er zal een leeftijd zijn waarop je het het beste kunt stimuleren als ouder, or am I wrong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |