Niemand die hier een suggestie of zelfs een oplossing voor heeft?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:17 schreef TheShadow het volgende:
*kick*
Heb een probleempje met de pinned snelkoppelingen/icons op de taakbalk. Het zijn er 3 en die krijg ik niet definitief van de taakbalk af. Ik kan ze wel unpinnen (zoals dat heet) maar na een reboot komen ze weer vrolijk op de taakbalk te staan.
Iemand een idee hoe ik deze voor goed van de taakbalk kan verwijderen?
Ik heb min of meer hetzelfde, alleen dan met bepaalde gepinde folder op de taakbalk. Als ik op 'losmaken' klik, dan blijft ie gewoon staanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:40 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Niemand die hier een suggestie of zelfs een oplossing voor heeft?
Bij mij is het een folder op mijn NAS, die kan ik niet unlocken. Het gekke is dat die folder wel steeds verandert naar andere folders op mijn NAS. Het lijkt erop alsof hij de folder onthoudt die ik het laatst heb geopend, maar toch staat hij bij de pinned folders bovenaan. Heel gek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
C:\Users\username\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar
bovenstaande is een hidden folder.
username vervangen door jouw username (profile folder)
daar moet je ze kunnen verwijderen.
overigens zelf geen problemen mee, misschien wordt er iets gelocked in die folder door een virusscanner o.i.d. waardoor unpinnen niet goed werkt ?
hmm, da's wel raar. kun je een voorbeeld geven ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef Saekerhett het volgende:
Het gekke is dat die folder wel steeds verandert naar andere folders op mijn NAS.
Heb ze ook uit deze folder verwijderd en bij het unpinnen verdwijnt de icoon ook van de taakbalk maar na een reboot komen ze weer vrolijk op de taakbalk te staan, en staan ze ook weer in de door jou genoemde folder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
C:\Users\username\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar
bovenstaande is een hidden folder.
username vervangen door jouw username (profile folder)
daar moet je ze kunnen verwijderen.
overigens zelf geen problemen mee, misschien wordt er iets gelocked in die folder door een virusscanner o.i.d. waardoor unpinnen niet goed werkt ?
heb je hetzelfde probleem met desktop shortcuts toevallig ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:08 schreef TheShadow het volgende:
[..]
Heb ze ook uit deze folder verwijderd en bij het unpinnen verdwijnt de icoon ook van de taakbalk maar na een reboot komen ze weer vrolijk op de taakbalk te staan, en staan ze ook weer in de door jou genoemde folder.
Nee, geen probleem met desktop shortcuts. Ik maak geen gebruik van accounts dus of het ook voorkomt bij uit- en inloggen kan ik je niets zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je hetzelfde probleem met desktop shortcuts toevallig ?
is een reboot daadwerkelijk nodig ? of is alleen opnieuw inloggen ook voldoende om de pinned items weer terug te krijgen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmm, da's wel raar. kun je een voorbeeld geven ?
Doe eens in het register Control-F en dan zoeken op de naam van die map?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Die bovenste map (die op de NAS staat) kan ik niet unlocken. Als ik daarvoor kies, blijft hij gewoon staan...
Geen flauw idee waarom.
mja, dan zou je de melding moeten krijgen dat hij terugschakelt naar basic, maar volgens mij moet dat weer terug switchen naar aero als je bsplayer afsluit.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:14 schreef crossover het volgende:
Oh en ik heb bsplayer gebruikt, toen kreeg ik de bekende melding dat dit niet compatible was met aero. Misschien is het toen uitgeschakeld.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Kabels zijn naar ik aanneem goed
Nah, oudste kabels zitten op andere schijven...quote:
Lege/verwaarloosbare HD uit oude PC gesloopt en gewist. USB installatie liep vast keer op keer, DVD was geen probleem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |