Daar staan alleen dingen die in het geheugen geladen worden. heb je al eens met msconfig gekeken of er niet toevallig ook 2 versies worden opgestart?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Kijk: Het gaat om GPU-Z. Je ziet een oude versie en een nieuwe versie staan. De oude heb ik gewoon verwijderd.
GPU-Z is een programma waarvan GEEN installatie is vereist. Het is alleen één .exe programma die je videokaart temperatuur monitort. Vandaar dus mijn vraag: Hoe verwijder ik de oude versie van mijn systeemvakpictogrammen?
Wat een gedoe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je hier wat aan ? http://www.addictivetips.(...)-icons-in-windows-7/
garantie tot aan de deur
Nee, ze worden alleen op "commando" gestart. Niks in het opstart- systeem.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Daar staan alleen dingen die in het geheugen geladen worden. heb je al eens met msconfig gekeken of er niet toevallig ook 2 versies worden opgestart?
Vreemd, net even gechecked, maar bij mij staan daar alleen dingen die ook tijdens het opstarten worden geladen of die op dat moment actief zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:42 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, ze worden alleen op "commando" gestart. Niks in het opstart- systeem.
Volgens mij wordt er gekeken of de "signature" van de hardware waarop je de eerste keer windows installeerde overeenkomt, als dat zo is kun je hem blijven activeren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:45 schreef gerbenp het volgende:
hoe vaak kun je zo'n windows 7 key van Surfspot activeren? heb 'm al 2x geactiveerd
Windows 7 vind ik heerlijk werken, veel beter als vista. Eerst was het even een beetje wennen maar als ik nu op school gewoon achter XP of Vista zit vind ik het een verschrikking.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef rubje het volgende:
Joe,Heb nu voor het eerst Win 7 op de computer gezet en tis niet verkeerd. Minder bulk zoals met Vista,
en verder de standaard bediening en Google Chrome loopt ook lekker. Meer mensen met deze ervaringen? En zo nee, wat zijn jouw irritaties dan?
quote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb zojuist op mijn moeders laptop de speakers uitgeschakeld bij de opties daarvan. Poef! Iin-/uitschakelopties weg, speakers weg uit de afspeelapparatenlijst. Wie heeft bedacht dat dit een goed idee is?!?
Dus, voor de duidelijkheid: rechter muisknop op luidsprekericoontje, Afspeelapparaten, Eigenschappen voor de luidsprekers, daar de luidsprekers uitgeschakeld. Daarna verdwenen alle opties en de luidsprekers stonden niet meer in de lijst met afspeelapparaten.
De vraag: hoe krijg ik ze weer op een normale manier terug in de lijst? Ik ben nu ff te lui om weer opnieuw de drivers te installeren in de hoop dat Windows ze dan op magische wijze weer aan de lijst heeft toegevoegd. Reboot hielp niet trouwens.
quote:Op zondag 27 december 2009 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
rechter muisknop op luidsprekericoontje, Afspeelapparaten en dan weer enable
quote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Zo te lezen is het icoontje zelf ook weg schat ik...
quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat je in je afspeel apparaten met je rechtermuisknop moet klikken en kiezen voor show disabled devices.
Mag ik dit even wat sterker uitdrukken;quote:Op zondag 27 december 2009 20:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit zocht ik. Ik snap niet welke aap dat heeft bedacht, maar dit is niet het eerste waar je aan denkt als je zit te zoeken. Vooral als je in de war bent omdat het apparaat zo ineens verdwenen is!
Bedankt in ieder geval!
Dus je brightness in je power management staat op vol als die aan de stroom ligt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:50 schreef Jaytonism het volgende:
Heb ik gedaan, maar dat is het niet.
Het is dat de laptop geen extra boost krijgt (felheid) wanneer je de accu aansluit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |