elin ook, waarschijnlijk omdat ze vallen als een maatje 80quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef bodpa09 het volgende:
M. was 81 cm in januari, ik schat hem nu een halve tot een hele cm langer. Hij draagt rompers 86/92, die zitten ruim, mouwen zijn wel wat lang. Shirts maat 80, soms 86, broeken maat 80. En hij past nu in zijn goodmoodjumpsuit maat 86/92!![]()
![]()
Wat een kleintje...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik schat Annicka nu op de 80 cm en 8300.
Misschien is dat het, eerst waren de pijpjes echt nog te lang en viel hij erover. Nu niet meer, joechei! M. is 9800 gram, ook een tenger jongetje. Broeken zakken idd ook van zijn gat, ik gebruik nu een broekriem, helpt wel iets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin ook, waarschijnlijk omdat ze vallen als een maatje 80
en elin is even lang en net zo zwaar als JJ, althans dat denk ik iig de laatste keer was ze net over de 9kg en 79 cm, ze zal nu zo'n 82 cm en 9500 gram zijn.
maar ze is wel tenger qua bouw, een lange dus. maar geen probleem met 74/80 rompers
daar denkt mijn kinderarts in het sophia geloof ik anders overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben ook liever lichtere kindjes dan zwaardere kindjes volgens mij... bij gelijke gezondheid...
LB dat is dan inderdaad een dikzakje, zo was mn jongste neefje ook.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Marie79 het volgende:
MaartenRuben draagt ook nog 74/80 rompers, waarvan sommigen al ietsjes krap worden, en anderen nog goed zitten. Een enkele keer draagt hij een 86/92 romper, maar die zijn wel aan de ruime kant.
Kleding zitten we in 80 en soms in 86.
ja dat gaat met seb dus niet. Die schreeuwt de hele tijd keihard JAJAJAJAJA en wil dan steeds bij mij op schoot of toch niet of toch wel. Heeee een kast wat zit hier in? Heee folders die kunnen vast uit de kast. En dan kan ik dus net zo goed niet meegaan want dan volg ik het gesprek toch niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wij namen Annicka gewoon mee naar de hypotheekadviseur.Al is het wel lastig als een kind wat minder rustig is als Annicka is.
Andersom was niet te doen geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Freecell, ik hoop ook dat een tweede een stuk makkelijker wordt wat borstvoeding betreft, hoor. Ik ben realistisch genoeg om te bedenken dat bij nr twee hetzelfde geintje uithalen als bij Annicka(een maand fulltime kolven en vingervoeden) een heel stuk moeilijker(zo niet onmogelijk) wordt. Ook bij jou is het gewoon een simpele constatering van een feit (Florian is een stuk gemakkelijker dan Leander wat borstvoeding betreft). Ik denk niet dat jij je daar schuldig over hoeft te voelen. Wellicht heeft God het zo bedoeld: eerst het 'moeilijke' kind, daarna het 'makkelijke' kind, zodat beiden optimaal van de borstvoeding kunnen genieten?Andersom was het een heel stuk lastiger geweest.
Bj ons wordt de kleine weleens boos als hij ergens aan zit, wat niet mag. Als wij het dan afpakken of hem ervan afhalen. Ik zou het niet echt een driftbui noemen, zo erg is het niet. Dus ik heb zelf niet echt ervaring. Wat jij doet als zij een driftbui heeft lijkt me al het meest verstandige, dat je kunt doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wat vraagjes.
Is er iemand van jullie bekend met het fenomeen driftbuien bij een dreumes?
Als ik iets doe wat Lianne niet zint, afhankelijk van de situatie, dan geeft ze me een mep of wurmt ze zich los en dan gaat ze op de grond op haar buik liggen schreeuwen/huilen. Wil ik haar dan oppakken, dan draait ze zich ook in alle mogelijke bochten om maar niet opgepakt te worden. Dus dan laat ik haar maar even liggen, en dan na een paar tellen is het wel weer oke.
Ze kan ook heel claimend zijn. Op het KDV bijvoorbeeld (ze komt daar nog maar net een maand, 2 keer per week), moeten de leidsters niet even iemand anders in bed leggen of even iemand gaan verschonen, want dan is het drama. Ook mag ik niet weggaan, want dan is het huilen.
Ik ben eigenlijk nog geen enkele keer weggegaan zonder dat ze huilde. Of ze nou op de grond zat of bij een leidster op de arm, dat maakte niet echt verschil. Ik bleef wel altijd even om het hoekje staan, kijken of ze snel stil was, dit was elke keer gelukkig wel het geval. En ze speelt daar verder ook wel leuk.
Maar babyzwemmen klinkt nog zo leuk...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef Estrys het volgende:
GWS babyzwemmen? Heet het nu geen dreumeszwemmen? ;-)
Beterschap en succes bij de aannemer morgen.quote:Seb is logeren, wij moeten morgenochtend om 8 uur bij de aannemer zijn en we zijn allebei niet lekker en een goede
nacht is broodnodig dus is seb bij opa en oma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |