quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Bekijk "Met vallen en opstaan...." op YouTube
Goedzo Elodiequote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Bass-Miss het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Bass-Miss het volgende:
Uhmm, heel plakkerige snoep geven, zodat hij een tijdje zijn tanden niet meer van elkaar kan halen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:36 schreef freecell het volgende:
kiesknarsen
hoe stop ik het?
Ik heb de halve dag kippenvel tot op mijn voetzolen....
Wheh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Uhmm, heel plakkerige snoep geven, zodat hij een tijdje zijn tanden niet meer van elkaar kan halen?
Zou ie te vaak op zijn loopwagen zitten misschien?quote:
Ik ben blij dat ik slechthorend ben, hoorapparaten uit en ik hoor het niet meer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Wheh.
Hij doet het vooral als hij ontevreden/jengelig is.
Vandaag de hele dag dus.
En ik kan er écht niet tegen. Wil langzamerhand met oorwarmers op gaan lopenNagels over schoolbord effect zeg maar
En ik geloof dat hij niet snapt wát hij nou precies niet mag als ik zeg dat hij het niet moet doen
De hele dag hè. Vanaf het eerste tot het laatste moment. en niet een zacht stemmetje maar als een echte kerel lekker hardquote:
elin kan er ook wat van..heb je mn filmpje met geluid gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
De hele dag hè. Vanaf het eerste tot het laatste moment. en niet een zacht stemmetje maar als een echte kerel lekker hard
ja grappig is datquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin kan er ook wat van..heb je mn filmpje met geluid gezien?
de heeeuleeeeee dag
KWAAAAAAAKKWAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKK DIKDIKDIK
Hier ook toen ze net door waren iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef Raissa het volgende:
Leander![]()
Tandenknarsen is ook echt een rotgeluid free, Mila deed het met dr voortandjes, brrrrrrrrrrr.. Gelukkig doet ze het niet meer *afklopt*.
Ik vind dat zo vreselijk hè! Of euh, als ze in dr autostoel zit en ze gaat met dr nageltjes over de stof schrapen ook zo'n kippenvelgeluidquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook toen ze net door waren idd
Is hij inderdaad vanzelf mee gestopt.
Maar met kiezen kunnen ze véél harder knarsen
Owquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:07 schreef Estrys het volgende:
In bed gaat ie niet lief brabbelen. Dan is het brullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |