Qua melk denk ik wel ja, maar gewoon een beetje water kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Dan zou ie dus nu wel genoeg gehad hebbenNa zn avondeten krijgt ie meestal ook nog een fles geloof ik.
Drinkt je oppaskindje nog uit een echte fles dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Da's waar. Uit de gloednieuwe fles van de DA want papa was vergeten de fles mee te geven
Dus met kind in de buggy maar even naar de winkel gelopen, wel raar om in je eigen straat ineens met een baby te lopen![]()
Ik heb alleen nog maar van maat 92 gezien en wat ik er van gezien heb is dat echt veel te groot. Van broek heeft hij nog steeds maatje 74 en dan alleen met knoopsgat elastiek anders zakken ze van zijn kont. Rompers aantrekken gaat prima staand hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef DJMO het volgende:
ik denk dat hij vooral zo huilde omdat ik cht nog nooit zó hard au gegild heblaten we hopen dat hij het nu idd niet weer doet.. overigens is hij nu wel ontzettend aan t knuffelen en kusjes geven, duss mss schuldgevoel ?
Trouwens Estrys, wat mij te binnen schoot, Seb is toch altijd zo beweeglijk met aankleden enzo? Draagt hij nog rompertjes of onderbroekjs en hemdjes? Dat laatste is nl echt een aanrader. Jan heeft ze ook (maat 92 past hem prima). Hij hoeft in principe alleen nog te liggen voor de luier zelf, de rest kan gewoon staand. Scheelt me een hoop ergernis!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ze is trouwens wel een dramaqueen:
*krijgt geen aandacht: huil*
Ik kijk haar verbaasd aan(ik herken haar aandachtshuil)
*gluurt tussen de oogleden door naar mij:huil*
Ik kijk haar nog steeds verbaasd aan
*kijkt mij aan: huil*
Ik kijk haar nog steeds verbaasd aan
*geeft op en speelt verder*
zeeman (lekker goedkoop ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar van maat 92 gezien en wat ik er van gezien heb is dat echt veel te groot. Van broek heeft hij nog steeds maatje 74 en dan alleen met knoopsgat elastiek anders zakken ze van zijn kont. Rompers aantrekken gaat prima staand hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef freecell het volgende:
Leander was bij het meten de laatste keer 82 CM, maar hij zit qua rompers gewoon nog in 80 en soms 86. Niks te klein aan. Nog nooit een opengesprongen romper gehad
Maar hij was bij het wegen ook nog net geen 9 KG, misschien is dat het
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef DJMO het volgende:
Jan's middenlijf zal wwel langer zijn dan gemiddeld dan
Mweh, iets onder het lijntje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |