abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 februari 2010 @ 12:45:19 #51
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78259647
Welkom Zweefvliegje en Lianne! Veel plezier vandaag en kom maar op met de foto's
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 21 februari 2010 @ 15:11:43 #52
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78264865
GIsterenavond was het weer raak... toen maar bij de 2e keer een zetpil gegeven en toen was hij weer rustig. Het lijkt toch echt pijn te zijn. Ik heb het idee een bultje te voelen, maar ik mag maar even in zn mond voelen. Vandaag is hij heel vrolijk en gezellig.

Jair ook de omgeving aan het onveilig maken Fijn dat hij nu ook kan kruipen!

Zweefvliegje en Lianne, van harte welkom en veel plezier vandaag!! Van harte gefeliciteerd!!!
Make love, not war ☮
pi_78265188
Beterschap Bla_bla_bla voor je meisje. Wij hebben zoiets ook al meerdere nachten gehad. Het harde huilen zou misschien ook door buikkrampjes kunnen komen of doordat het eten haar dwars zat/ het pijn deed.

Hierperdepiep hoera Lianne

Welkom in dit topic!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78272605
Dankje Ja zou inderdaad ook kunnen..ze is vandaag ook de hele dag niet lekker geweest, beetje koortserig, over dr buikje wrijven en huilen. En ook vandaag heeft ze niet veel binnengehouden.

Fijn dat Lennon vandaag weer vrolijk was!
pi_78273316
Wij hebben vandaag twee traphekjes geplaatst: eentje voor de keukeningang en eentje voor de woon/ eetkamerdeur. Eigenlijk was degene die nu in de deur van de keuken zit voor Jairs kamer bestemd. Daar had die niet gepast. Misschien dat wij er nog eentje kopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_78273597
Van die nachtelijke drama's hebben wij ook gehad de laatste tijd, niks is goed. Uiteindelijk maar een keer een zetpil gegeven en toen ging hij wel slapen. Toppunt was vorige week toen ging hij midden in de nacht rechtop in ons bed zitten . Vanmiddag ontdekte Mike dat Rubenniet alleen in zijn onderkaak maar ook in zijn bovenkaak een kies heeft die aan het doorkomen is. Dat zal het dan wel geweest zijn.
Los staan is Ruben zijn hobby lijkt wel maar meer dan 1 losse pas zetten .

Voor de zindelijkheidsdreumesjes:wij hebben destijdsvoor Emma zo'n special wcbril gekocht. Daarin zit een een klein wcbrilletje inhet deksel. Reuze handig en ze gebruikt hem nu nog.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_78274438
Jelie klinkt handig, weet je nog waar je die gekocht hebt?

Mijn boeffie loopt nu vaak heel wat passen los. En trots dat hij dan kijkt.
pi_78275851
Jelief balen van die slechte nachten. Was bij ons ook het geval. Huilen, huilen, huilen en zich steeds ronddraaien in zijn eigen bed en zodra die bij ons in bed kwam lekker gaan zitten en babbelen. Bezig zijn helpt waarschijnlijk wel tegen de pijn. Dus vandaar, dat die zitten/kruipen/spelen en zo dan wel doet.

Ik heb deze wc brilletjes ook ergens gezien. Ik dacht in de wc's van Ikea. Misschien zijn ze daar dan ook te koop.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_78279080
Je krijgt ze in elk geval bij de prenatal, daar heb ik er eentje gehaald.

Ingrid wat goed zeg !!
pi_78279139
Ik kwam dit 3-in-1 potje tegen:

Wanneer beginnen jullie of zijn jullie begonnen met de zindelijkheidstraining?
pi_78279809
Ingrid, als ik het goed heb komt die van ons bij de praxis vandaan.

Bij Emma zijn we met een jaar of anderhalf begonnen om haar steeds voor het in bad gaan op een potje te zetten, het duurde echter nog zeker een half jaar voor ze echt serieus op het potje en de wc ging plassen. Ik denk dat we met Ruben ergens van de zomer beginnen, als de tuin netjes is en het weer is om in zijn blote kont te lopen. potje in de tuin en oefenen maar!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:52:35 #62
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78280059
Hier ook twee nachten slecht slapen, met een goede nacht ertussen. Dat is zo sneu om te zien(ze slaapt naast mij), want je ziet haar gewoon proberen te slapen (oogjes dicht, gezicht in matras duwen), maar op een of andere manier lukt het dan gewoon niet. Zij baalt dan net zo erg als ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 22 februari 2010 @ 09:27:41 #63
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_78293688
Wij komen ons ook melden, Lola is vandaag 1 geworden.

Mogen wij ook in het lijstje: Lola Sophie, 22-02-09
  maandag 22 februari 2010 @ 09:58:53 #64
114177 Diaan73
pi_78294265
voor alle slechtslapende kindjes. Lennon gisterenavond weer hetzelfde verhaal. Vanavond gaan we het over een andere boeg gooien, hij krijgt gewoon weer pap ipv fruit voordat hij naar bed gaat.... eens kijken of dat helpt.

Lola, van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag!! ik80 welkom
Make love, not war ☮
pi_78300258
Hier is het ook weer drama nachten, maar ik denk dat het tandjes zijn want hij kauwt de hele dag op zijn vingertje
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 22 februari 2010 @ 13:36:37 #66
114177 Diaan73
pi_78301577
bij Lennon was het niet alleen tandjes... ik had hem eerst een zetpil gegeven en toen ging hij nog weer huilen/schreeuwen, toen een toetje gegeven tja je moet toch wat.. fles wilde hij niet en toen ging hij wel rustig slapen. Hij was voor zijn doen wel vroeg wakker vanmorgen.
Make love, not war ☮
  maandag 22 februari 2010 @ 14:28:28 #67
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_78303631
Wat vervelend al die slechte slapertjes voor wie het nodig heeft!

Lola gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er maar een mooi feestje van!

Hier hadden we vannacht ook een slechte slaper, hadden een verjaardag gehad van kindjes van vrienden en dat was denk ik iets teveel van het goede voor haar, rond half 1 werd ze ontroostbaar wakker en wilde alleen maar bij mij knuffelen. Uiteindelijk wel weer in haar eigen bedje gestopt maar de rest van de nacht heeft ze heel onrustig geslapen...arm ding:(
Moest een boel verwerkt worden in haar slaap dat was wel duidelijk!
pi_78305496
Balen die slechte slapers

Hier een bleek waterig verkouden ventje.
Hij moet heel erg wennen aan de nieuwe situatie, maar het gaat steeds beter

En hij heeft zóveel nieuwe woorden en zinnen geleerd in de afgelopen week
pi_78305622
Ik meld me hier samen met Guus.
Is van 12 februari 1 jaar, maar door de carnaval heb ik nog geen tijd gehad om ons hier te melden!
pi_78306040
Nieuwe dreumessen, gezellig! Welkom hier!
  maandag 22 februari 2010 @ 20:08:29 #71
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_78316783
Lianne, Lola en Guus, nog gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

Freecell, vind Leander zijn broertje lief?

Diaan, ik hoop dat de pap helpt vanavond!

slechte nachten *check* ook al een week waarin ze elke nacht 1 a 2x wakker wordt en dan echt even uit bed moet. Kiesjes of sprongetje misschien.
pi_78317425
Lola en Guus gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_78317789
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef Grasjes het volgende:
Lianne, Lola en Guus, nog gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

Freecell, vind Leander zijn broertje lief?

Diaan, ik hoop dat de pap helpt vanavond!

slechte nachten *check* ook al een week waarin ze elke nacht 1 a 2x wakker wordt en dan echt even uit bed moet. Kiesjes of sprongetje misschien.
Noch meer slechte nachten

Lief en onboeiend, om en om
  maandag 22 februari 2010 @ 20:35:31 #74
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78318193
Lola en Guus welkom hier

*slechte nachten* Hier gaat weer wat beter wat betreft de nachten! Ik wilde (na vorige week steeds een tussen ons in slapend kind te hebben), dit weekend er wat 'strenger' mee omgaan, en heb dan consequent in zijn eigen bedje terugleggen. Meneertje had het door denk ik, want nu al drie nachten op rij helemaal in zijn eigen bedje!
O ja, er is wel een kiesje door! Rechts boven (daar heeft hij vier tandjes) en dan een 'gat' en dan dat kiesje.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_78318699
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef Marie79 het volgende:
Lola en Guus welkom hier

*slechte nachten* Hier gaat weer wat beter wat betreft de nachten! Ik wilde (na vorige week steeds een tussen ons in slapend kind te hebben), dit weekend er wat 'strenger' mee omgaan, en heb dan consequent in zijn eigen bedje terugleggen. Meneertje had het door denk ik, want nu al drie nachten op rij helemaal in zijn eigen bedje!
O ja, er is wel een kiesje door! Rechts boven (daar heeft hij vier tandjes) en dan een 'gat' en dan dat kiesje.
told u so
En ineens zijn daar de kiezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')