Als je ze mee naar huis neemt over het algemeen niet meerquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kittens passen toch altijd in je hand?
ja, maar als je ze dat aanleertquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn valse krengetjes die heel erg overbeschermend zijn naar hun baasje.... Kut krengen!
Echt ik ben dol op alle kleine beestjes enzo, maar dit is een uitzondering
Nee, zo zijn ze, iets met aard van het beestje...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, maar als je ze dat aanleert
Dat worden die van ons niet, anders ga ik hemhaar schoppenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn valse krengetjes die heel erg overbeschermend zijn naar hun baasje.... Kut krengen!
Echt ik ben dol op alle kleine beestjes enzo, maar dit is een uitzondering
Mmmh, ik wil de schoentest wel eens doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je ze mee naar huis neemt over het algemeen niet meerEn mijn cavia past op een hand, maar dan steken er wel wat delen uit
99% van het gedrag van honden is aangeleerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zo zijn ze, iets met aard van het beestje...
We gaan dan ook naar puppytraining. en dan neem ik het hondje mee naar school.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
99% van het gedrag van honden is aangeleerd![]()
Wat ze doen kan je ze ook weer afleren hedus het ligt aan de baasjes zelf hoe verneukt hun hond is of juist niet
Preciesquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We gaan dan ook naar puppytraining. en dan neem ik het hondje mee naar school.
Die uit Asilië was anders heul lief!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, zo zijn ze, iets met aard van het beestje...
gelukkig niet zeg...quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
gelukkig ruikt dit bed niet meer naar de oude eigenaren
jij kan een hele puppyfamily in je schoenen kwijt manquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, ik wil de schoentest wel eens doen
het was een garpquote:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
Was dat bij die andere zo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
in ONZ? wat?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg...![]()
Dat lijkt mij wel zo ranzig
hoe was je eerste nacht in je nieuwe bed?
Neequote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 11:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Heb je al een foto?
Tussentijdse toetsquote:
en deze ruikt nu zeker nog lekker nieuwquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]hij rook eerstr wel zo. Zo'n geur weet je die er na jaren gewoon in trekt. Niet een vieze geur, maar niet de geur van ons huis
[..]
NeeNou, ja, wel, die rook sterk naar de ikea
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij was verteld dat je daar niet voor kon zakkenje kon alleen een vrijstelling halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |