Lekker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef Jarno het volgende:
Plakkerige bilnaad?
Er is niks hier , de enige positie is ict manager en daar zit iemand die vergroeit is met het bedrijf en niet weg wil / kan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:01 schreef Jarno het volgende:
Maar wat ik me afvroeg, zijn er ook geen andere ICT functies om naar toe te groeien? Hier was het een paar jaar geleden ook beperkt maar we zijn toen om tafel gaan zitten met onze leidinggevende, hebben onze werkzaamheden en verantwoordelijkheden op papier gezet, hebben dit laten wegen door P&O en daar kwam een (gelukkig zwaardere en) nieuwe functie uitrollen. Met bijbehorende (iets) hogere schaal.
Dat weet ik nog niet , in elk geval meer ict gericht. Misschien wel de internet kant weer op , ik ga daar is even goed over nadenken de komende tijd. Of Onsite Consultant dat kind of shit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:24 schreef Jarno het volgende:
Maar ook echt weer de detachering in enzo? Persoonlijk moet ik daar niet aan denken maar goed!
Ach ik werk 38 uur , op 25km afstand.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:27 schreef Jarno het volgende:
Ik ben te blij met m'n 36 urige werkweek en 15km werkafstand denk ik.
Ik ga vandaag rondjes rennen in het magazijn denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef Jarno het volgende:
'k Ga vandaag maar eens gebruiken om m'n laptop uti te mesten, oude zooi te uninstallen en nieuwe VM's te bakken. Lekker relaxed dingen doen dus..
ik ga vandaag gebruiken om lekker niks te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:53 schreef Jarno het volgende:
'k Ga vandaag maar eens gebruiken om m'n laptop uti te mesten, oude zooi te uninstallen en nieuwe VM's te bakken. Lekker relaxed dingen doen dus..
Op vacature sites kijken natuurlijk!!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga vandaag gebruiken om lekker niks te doenbeetje internetten
De aanbiedingen stromen gewoon via twitterquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Op vacature sites kijken natuurlijk!!!!
Nou! Toch nog ergens goed voor dat Twitter!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:06 schreef Joene het volgende:
[..]
De aanbiedingen stromen gewoon via twitter
Mooi Medium ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou! Toch nog ergens goed voor dat Twitter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |