Feedback. Natuurlijk.quote:
Ga jij dan ook rellen ?quote:
Doe maar een voorzet.quote:
ik ben al begonnen met zou het misschien mogelijk zijn ?quote:
Nou, lekker inferieur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier achter een inferieur systeem Tally, iets met ramen ofzo, dus ik kan er ff niks mee. Helaas!
Je mot niet luisteren naar je manager want die zegt ook dat je genoeg verdientquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
Problemen zijn uitdagingen T. Althans volgens mijn manager.
Screw youquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, lekker inferieur.
Alt-s werkt prima hier!
[alt-s]
ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig Tquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Je mot niet luisteren naar je manager want die zegt ook dat je genoeg verdient
Dus hij liegt.
Ook dat hoor je van je manager J.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig T
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Ah, kudos to them!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.
Wat is dat ? een bios scoop ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!quote:
Oh zo een Popcorn fabriek !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!
Aaaah ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kooknie, T.
En stiekem vind ik Cinerama in R'dam een veel fijnere bioscoop, maar dat even terzijde.
Cinerama is zo een oude bioscoop, beetje aftands, wel fijne stoelen en veel ruimte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Tally het volgende:
Aaaah ok.
Ik ben nog nooit naar de bios geweest in R'dam
Windows zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, mijn werkFF crasht op de bestelpagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |