Wat kan mij die 6 weken schelenquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
De halve wereld zit op een nieuwe MBP te azen lijkt het dus ik zou me wel vast voorbereiden op levertijden a la 27 inch iMac...
2e hands ? er zit ruis op de lijn JK. De Baas Betaald.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je zou ook kunnen wachten op die nieuwe serie en dan een tweedehandse uit de huidige serie kopen, J. Waarschijnlijk wordt na introductie van de nieuwen de markt daarmee overspoeld.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:44 schreef Jarno het volgende:
Als je dat soort dingen doet moet je idd genoegen nemen met een inferieur systeem als Windows. Helaas.
Zal ik je anders ff lekker in je anale kanaal neucken ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef Tally het volgende:
HOMO'S!!!!!!!
Kan mij die dingen rotten
Pard n, d ar ha k ni t bij s ilgesta n.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
2e hands ? er zit ruis op de lijn JK. De Baas Betaald.
Daar hebben ook mensen logitech shit voor Squeezebox enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, gister was ik zo bij iemand aan het eten en wijndrinken.
Die kon via zijn IJfoon zijn Macbook bedienen die weer aan de stereo gekoppeld was.
Dat was dan weer erg stoer.
Ja lekker joh!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Zal ik je anders ff lekker in je anale kanaal neucken ?
Ja zo iemand ken ik ook. Althans. Die wil dat. Hij heeft alles behalve de IJFoon.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, gister was ik zo bij iemand aan het eten en wijndrinken.
Die kon via zijn IJfoon zijn Macbook bedienen die weer aan de stereo gekoppeld was.
Dat was dan weer erg stoer.
Zo denkt hij (en ik) er ook over!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef Joene het volgende:
De ijfoon heb ik ook nog niet en zolang ik hem niet bij vodafone kan meebestellen komt die er niet ook
Vind ik ook geen leuke bedragenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:03 schreef Joene het volgende:
ik verdom het om 500 euro neer te leggen voor een telefoon in belgie.
Whehe, ook vaag: Klik. Bij algebeld kan het dus wel, maar dan krijg je bij je Vodafone abo een T-Mobile gelockte iPhone.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
Maar de kans dat Vodafone een iphone gaat leveren is heel klein, en ook de bekende telefoonsites als gsmtrack + typhone enzo doen hem niet in de aanbieding incombinatie met Vodafone.
Check die prijzen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Whehe, ook vaag: Klik. Bij algebeld kan het dus wel, maar dan krijg je bij je Vodafone abo een T-Mobile gelockte iPhone.
Dat ligt een beetje aan de plaatselijke omstandigheden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
He Jk , jij weet dat ms wel.
Als wij onze bijkeuken willen verhogen / recht willen trekken (die loopt nu schuin af) en ik zou hem graag recht trekken , dus muurtjes verhogen en plat dak.
Mot je daar een bouwvergunning voor hebben ?
Ik doet wel ff een offerte rondje ,en als ik van meerdere hoor dat er geen vergunning nodig isquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik wel meerdere aannemers bellen, J. En ook niet allemaal uit Den O, maar misschien ook één uit Den H laten komen oid.
Of je moet toevallig een betrouwbare aannemer kennen.
(whahahaahahaha, as if...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |