abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78130190
Je zou ook kunnen wachten op die nieuwe serie en dan een tweedehandse uit de huidige serie kopen, J. Waarschijnlijk wordt na introductie van de nieuwen de markt daarmee overspoeld.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78130192
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

De halve wereld zit op een nieuwe MBP te azen lijkt het dus ik zou me wel vast voorbereiden op levertijden a la 27 inch iMac...
Wat kan mij die 6 weken schelen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78130194
HOMO'S!!!!!!!

Kan mij die dingen rotten
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_78130201
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je zou ook kunnen wachten op die nieuwe serie en dan een tweedehandse uit de huidige serie kopen, J. Waarschijnlijk wordt na introductie van de nieuwen de markt daarmee overspoeld.
2e hands ? er zit ruis op de lijn JK. De Baas Betaald.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78130205
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:44 schreef Jarno het volgende:
Als je dat soort dingen doet moet je idd genoegen nemen met een inferieur systeem als Windows. Helaas.
.
Alsof je een Ferrari zou kopen waarmee je de snelweg niet op kan.
"Daar moet je maar een Corvette voor kopen".
pi_78130211
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:45 schreef Tally het volgende:
HOMO'S!!!!!!!

Kan mij die dingen rotten
Zal ik je anders ff lekker in je anale kanaal neucken ?
pi_78130232
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
2e hands ? er zit ruis op de lijn JK. De Baas Betaald.
Pard n, d ar ha k ni t bij s ilgesta n.
pi_78130271
Maar goed, gister was ik zo bij iemand aan het eten en wijndrinken.
Die kon via zijn IJfoon zijn Macbook bedienen die weer aan de stereo gekoppeld was.
Dat was dan weer erg stoer.
pi_78130297
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die kon via zijn IJfoon zijn Macbook bedienen die weer aan de stereo gekoppeld was.
Daar hebben ook mensen logitech shit voor Squeezebox enzo.
pi_78130326
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:

[..]

Zal ik je anders ff lekker in je anale kanaal neucken ?
Ja lekker joh!
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja zo iemand ken ik ook. Althans. Die wil dat. Hij heeft alles behalve de IJFoon.
Want die wil hij van zijn werk. Maar geen T-Mobile enzo
pi_78130583
De ijfoon heb ik ook nog niet en zolang ik hem niet bij vodafone kan meebestellen komt die er niet ook
pi_78130626
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:01 schreef Joene het volgende:
De ijfoon heb ik ook nog niet en zolang ik hem niet bij vodafone kan meebestellen komt die er niet ook
Zo denkt hij (en ik) er ook over!
pi_78130638
ik verdom het om 500 euro neer te leggen voor een telefoon in belgie.
pi_78130678
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:03 schreef Joene het volgende:
ik verdom het om 500 euro neer te leggen voor een telefoon in belgie.
Vind ik ook geen leuke bedragen
Ik wil best betalen voor een telefoon maar niet zulke achterlijke bedragen.
pi_78131170
Maar de kans dat Vodafone een iphone gaat leveren is heel klein, en ook de bekende telefoonsites als gsmtrack + typhone enzo doen hem niet in de aanbieding incombinatie met Vodafone.
pi_78131211
Ik weet. Helaas.
Dan toch maar kijken of ik hem niet van mijn baas kan krijgen
pi_78131371
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef Joene het volgende:
Maar de kans dat Vodafone een iphone gaat leveren is heel klein, en ook de bekende telefoonsites als gsmtrack + typhone enzo doen hem niet in de aanbieding incombinatie met Vodafone.
Whehe, ook vaag: Klik. Bij algebeld kan het dus wel, maar dan krijg je bij je Vodafone abo een T-Mobile gelockte iPhone.
pi_78131482
He Jk , jij weet dat ms wel.

Als wij onze bijkeuken willen verhogen / recht willen trekken (die loopt nu schuin af) en ik zou hem graag recht trekken , dus muurtjes verhogen en plat dak.

Mot je daar een bouwvergunning voor hebben ?
pi_78131492
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Whehe, ook vaag: Klik. Bij algebeld kan het dus wel, maar dan krijg je bij je Vodafone abo een T-Mobile gelockte iPhone.
Check die prijzen.
pi_78132104
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
He Jk , jij weet dat ms wel.

Als wij onze bijkeuken willen verhogen / recht willen trekken (die loopt nu schuin af) en ik zou hem graag recht trekken , dus muurtjes verhogen en plat dak.

Mot je daar een bouwvergunning voor hebben ?
Dat ligt een beetje aan de plaatselijke omstandigheden.
Je kunt het zelf ook checken: http://www.vrom.nl/bouwvergunningen_online, en dan de eerste mogelijkheid kiezen.
In principe zou je geen vergunning nodig moeten hebben, hooguit een melding moeten doen wat je gaat doen.
pi_78132412
Thanx ik denk namelijk dat als ik een aannemer belt dat die voor 2k die zooi voor elkaar kan maken en dan heb ik effectief een hoop ruimte meer.
pi_78132571
Dan zou ik wel meerdere aannemers bellen, J. En ook niet allemaal uit Den O, maar misschien ook één uit Den H laten komen oid.

Of je moet toevallig een betrouwbare aannemer kennen.
(whahahaahahaha, as if...)
pi_78132631
Ja idd As if.

Geen vriendjes die het kunnen?
pi_78132656
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik wel meerdere aannemers bellen, J. En ook niet allemaal uit Den O, maar misschien ook één uit Den H laten komen oid.

Of je moet toevallig een betrouwbare aannemer kennen.
(whahahaahahaha, as if...)
Ik doet wel ff een offerte rondje ,en als ik van meerdere hoor dat er geen vergunning nodig is

Kan altijd nog een paar onbetrouwbare polen bellen voor de klus
pi_78133407
We:rk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')