Prima workaround lijkt me.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar ik zou het magazijn kunnen gebruiken!
Ja maakt mij ook totaaaaaaaaaaaaal niet uit!quote:
Kom maar halen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:29 schreef Tally het volgende:
Ik ben op zoek naar een dvdtje die ik kan downloaden voor Vista premium dutch. Ik heb een legale key enzo.
ALLEEN KAN IK NATUURLIJK NERGENS DE JUISTE TROEP VINDEN!
Whehehhe. O J. hoe kan ik U ooit bedanken.quote:
Hmm had ik al vertelt dat mn MBP is gestolen hier op het werk?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:28 schreef Jarno het volgende:
Getver ik ga echt een migratie naar Mac voorstellen. Wat blijft dat Windows toch een kloterig pruts OS zeg.
*laptop uit raam tieft*
Nee. Mooi kut men. Verzekering?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm had ik al vertelt dat mn MBP is gestolen hier op het werk?
Hmmm tot laptops van 1000 euro. Dus mn MBP is niet verzekerdquote:
Je prive MBP?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmm had ik al vertelt dat mn MBP is gestolen hier op het werk?
De prive MBP die ik via het werk had gekregen jaquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Maar gezien het ding op het werk is gestolen , kan ik gewoon een nieuwe uitzoeken en ik heb laats iets vernomen over een nieuw model MBP?
Ja, met i5 en i7-shizzle. Apple wordt ook eindelijk wakker en stopt eens een keer moderne hardware in laptops tijdens een update.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Maar gezien het ding op het werk is gestolen , kan ik gewoon een nieuwe uitzoeken en ik heb laats iets vernomen over een nieuw model MBP?
Mja. Feitelijk gezien gaan die geruchten nu al ruim 2 maanden maar een update moet er nu toch echt rap aankomen. Alleen wanneer, dat weet niemand. Maar persoonlijk zou het me verbazen als we voor maart geen nieuwe modellen zien...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:38 schreef Joene het volgende:
Windows is gewoon zo verschrikkelijk inefficient dat je er een bak cpu cycles tegenaan moet gooien. Mijn C2D MBP rent rondjes om elke i5 laptop. Dus wanneer Apple naar i5/i7 gaat zal de performance voorsprong van OSX alleen maar vérder uitgebouwd worden!quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, met i5 en i7-shizzle. Apple wordt ook eindelijk wakker en stopt eens een keer moderne hardware in laptops tijdens een update.
ik wacht nog even met bestellen denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Feitelijk gezien gaan die geruchten nu al ruim 2 maanden maar een update moet er nu toch echt rap aankomen. Alleen wanneer, dat weet niemand. Maar persoonlijk zou het me verbazen als we voor maart geen nieuwe modellen zien...
Heppie daar benchmarks van?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef Jarno het volgende:
Windows is gewoon zo verschrikkelijk inefficient dat je er een bak cpu cycles tegenaan moet gooien. Mijn C2D MBP rent rondjes om elke i5 laptop.
De halve wereld zit op een nieuwe MBP te azen lijkt het dus ik zou me wel vast voorbereiden op levertijden a la 27 inch iMac...quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:41 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wacht nog even met bestellen denk ik.
Als je dat soort dingen doet moet je idd genoegen nemen met een inferieur systeem als Windows. Helaas.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heppie daar benchmarks van?
In moderne games (DX10) bijvoorbeeld?
Of Autocad?
Oh, wacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |