Ik propte ze bij jou ook bijna in je gezicht geloof ik met langs lopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zag ze niet over het hoofd, T. Dat moge duidelijk zijn.
Ben jij zo een vertically challenged persoon?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik propte ze bij jou ook bijna in je gezicht geloof ik met langs lopen
Toen jij zat uiteraard. Want anders kom ik niet bij je gezicht
Hi.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Ben ik een wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben jij zo een vertically challenged persoon?
quote:
Nou uhm sommige buitenlanders ook hoorquote:
Je doet het nu voorkomen alsof ik een kleine man ben bij wie vrouwen nogal makkelijk hun tieten in het gezicht duwen. Ik ben toch wel iets langer dan dat. Helaas op zich.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij zo een vertically challenged persoon?
Nee, ik doelde op Talie. Dat zij pas heur tett'n in jouw gezicht kan duwen als jij zit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Je doet het nu voorkomen alsof ik een kleine man ben bij wie vrouwen nogal makkelijk hun tieten in het gezicht duwen. Ik ben toch wel iets langer dan dat. Helaas op zich.
Dat geldt voor de meeste vrouwen. Ik ben misschien niet zo groot als jij, maar als een vrouw in staande positie haar jesters in m'n smoel wil duwen, moet ze toch echt minimaal 2 meter lang zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik doelde op Talie. Dat zij pas heur tett'n in jouw gezicht kan duwen als jij zit.
Jij hebt een mooie lengtequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste vrouwen. Ik ben misschien niet zo groot als jij, maar als een vrouw in staande positie haar jesters in m'n smoel wil duwen, moet ze toch echt minimaal 2 meter lang zijn.
Ach ik heb gisteravond even een beetje voorgeslapen (10 tot kwart voor 1)quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:46 schreef Jarno het volgende:
Ik hoor er goeie verhalen over. Heb de eerste mannen (5km) en vrouwenrit (3km) nog wel gezien maar de rest komt echt te laat hoor... Zijn aardige werklozentijden allemaal...
Ah mooi. Alhoewel ik wel van plan was een keer vroeg te gaan slapen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:50 schreef Joene het volgende:
Vanavond begint het tenminste op knappe tijd 22:00 uur.
Dat kan over een week ook weer J.quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah mooi. Alhoewel ik wel van plan was een keer vroeg te gaan slapen..
Mijn kalender zegt Zondag J.quote:Op donderdag 18 februari 2010 07:54 schreef Jarno het volgende:
Waarom ben ik nog helemaal alleen hier? Het is toch wel donderdag he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |