J. ik wil je meerdere niet worden !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:32 schreef Jarno het volgende:
Wij zoeken trouwens nog een senior J. For real!. Vacature is er pas uitgegaan.
Maar qua reistijd niet ideaal voor jou denk ik zo.
Dat wordt je dan ook niet!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
J. ik wil je meerdere niet worden !
Gelijke ?quote:
Dat hangt dan weer van MIJN gesprek a.s. woensdag af.quote:
ik hoop voor jou dat je een vruchtbaarder gesprek hebt dan ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer van MIJN gesprek a.s. woensdag af..
Ach op dit moment ben ik al tevreden met uitzicht op. En dat zit er wel in denk ik gezien de ontwikkelingen hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat je een vruchtbaarder gesprek hebt dan ik
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of ben ik de enige die dan dat soort dingen denkt?
Dat ook natuurlijk.quote:
Als ik gewoon minder ambitie had zou ik het hier ook nog wel kunnen uithouden .quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach op dit moment ben ik al tevreden met uitzicht op. En dat zit er wel in denk ik gezien de ontwikkelingen hier.
Ambitie schambitie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik gewoon minder ambitie had zou ik het hier ook nog wel kunnen uithouden .
Succes!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, dan ga ik over tot de orde van de dag.
Windows 7 werkt hier nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef Jarno het volgende:
Zo, ongebruikte apps gedeinstalleerd, troep opgeruimd, registry gecleaned, gedrefragmenteerd en Windows 7 is weer een klein beetje rap(per). Jammer alleen dat het altijd maar van korte duur is en dat je een halve IT'er moet zijn om het snel te houden... Maar goed er valt weer mee te werken.
Nu even XP vm's bakken.
quote:
about:config in adresbalkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:56 schreef Jarno het volgende:
Hoe krijg je ALT-S ook alweer werkend in Firefox? #durftevragen
Twitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:56 schreef Jarno het volgende:
Hoe krijg je ALT-S ook alweer werkend in Firefox? #durftevragen
Ehhh, en dan?quote:
Ff aangevuldquote:
Spanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ff aangevuld
OP de Mac werkt het echter niet.
*kont draait* Doe maar!quote:
Steve is kennelijk geen FOK!-ker.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:00 schreef Tally het volgende:
Ik zou ook graag een sneltoets hebben in FireFox op de Mac om te posten. Maar ik weet niet wat die is.
Als ik ALT+S doe dan krijg ik een ß
*PETS!*quote:
En daarom is Windows beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:00 schreef Tally het volgende:
Ik zou ook graag een sneltoets hebben in FireFox op de Mac om te posten. Maar ik weet niet wat die is.
Als ik ALT+S doe dan krijg ik een ß
It's been done. Geloof ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is dat niet een leuke kloon voor jou?
Nee helaas. Ik zoek wel even verderquote:
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En daarom is Windows beter..
Probeer eens, T.quote:Mac users need to use ctrl instead of alt in both instances.
Heb ik gedaan liefje. Dan krijg ik [s ][ /s]quote:
Ja hoi!quote:
Feedback. Natuurlijk.quote:
Ga jij dan ook rellen ?quote:
Doe maar een voorzet.quote:
ik ben al begonnen met zou het misschien mogelijk zijn ?quote:
Nou, lekker inferieur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:29 schreef Jarno het volgende:
Ik zit hier achter een inferieur systeem Tally, iets met ramen ofzo, dus ik kan er ff niks mee. Helaas!
Je mot niet luisteren naar je manager want die zegt ook dat je genoeg verdientquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:31 schreef Joene het volgende:
Problemen zijn uitdagingen T. Althans volgens mijn manager.
Screw youquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, lekker inferieur.
Alt-s werkt prima hier!
[alt-s]
ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig Tquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Je mot niet luisteren naar je manager want die zegt ook dat je genoeg verdient
Dus hij liegt.
Ook dat hoor je van je manager J.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig T
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Ah, kudos to them!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.
Wat is dat ? een bios scoop ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!quote:
Oh zo een Popcorn fabriek !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!
Aaaah ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kooknie, T.
En stiekem vind ik Cinerama in R'dam een veel fijnere bioscoop, maar dat even terzijde.
Cinerama is zo een oude bioscoop, beetje aftands, wel fijne stoelen en veel ruimte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Tally het volgende:
Aaaah ok.
Ik ben nog nooit naar de bios geweest in R'dam
Windows zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, mijn werkFF crasht op de bestelpagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |