De eerste regel is goed idd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, J. Ik weet het. Maar het zag er zo op het eerste oog enigszins garppig uit.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Jarno het volgende:
Ja ik was even aan het werk.. Dom van me!
Lukt het al een beetje ? of moet ik het ff voordoenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef Jarno het volgende:
Ik ga het vanaf nu proberen te voorkomen idd!
As het nou niet lukt enzo dan moet je het ff potse ! Dan zal ik ff voor doen hoe het moet enzoquote:
Twitter jij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Jarno het volgende:
Ik laat het je gelijk weten via de twittert dan!
Ja mijn blouse hangt zo ver openquote:
Nee niet tot mijn navel want mijn hemdje zit straks om mijn tieten heen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geile bende, T.
Kun je zover als je navel kijken?
Of nog verder.
Als jij tegenover mij zou zitten zou ik ook de hele tijd naar jou ballen kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
Ik zit lekker de hele tijd naar mijn ballen te kijken
Ja das ook niet zo gek! Alsof je die over het hoofd ziet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Als jij tegenover mij zou zitten zou ik ook de hele tijd naar jou ballen kijken.
Ja kut is dat hequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat onzinnige gecentraliseer.
Zit al tijden tussen de actives van ONZ te kijken.
Ik zag ze niet over het hoofd, T. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Tally het volgende:
Ja das ook niet zo gek! Alsof je die over het hoofd ziet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |