ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig Tquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Je mot niet luisteren naar je manager want die zegt ook dat je genoeg verdient
Dus hij liegt.
Ook dat hoor je van je manager J.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik verdien wel genoeg, ik krijg te weinig T
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Ah, kudos to them!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, die nemen daar films op zodat ze makkelijk te downloaden zijn.
Wat is dat ? een bios scoop ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef Jarno het volgende:
Zijn er nog mensen die echt naar een bioscoop toe gaan dan?.
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!quote:
Oh zo een Popcorn fabriek !quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een clubhuis voor allochtonen en mensen wiens mobieltje niet uit kan!
Aaaah ok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kooknie, T.
En stiekem vind ik Cinerama in R'dam een veel fijnere bioscoop, maar dat even terzijde.
Cinerama is zo een oude bioscoop, beetje aftands, wel fijne stoelen en veel ruimte.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Tally het volgende:
Aaaah ok.
Ik ben nog nooit naar de bios geweest in R'dam
Windows zeker?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, mijn werkFF crasht op de bestelpagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |