abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78091981
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Als TS niet heeft aangegeven aangifte te willen doen wat moet de politie dan met zijn verhaal?
lezen! de politie wilt hier niks mee te maken hebben, dit is iets volgens hun tussen 2 burgers
Of wel?
pi_78092165
Je moet meteen SBS6 bellen. Die smullen van dit soort verhalen.

Buiten dat moet je gewoon aangifte kunnen doen omdat Huurders zelfs bij achterstand niet uitgezet mogen worden. De politie faalt hier gewoon weer keihard en dat maakt mij zo boos.

De verhuurder is aansprakelijk voor alle kosten en moet gearresteerd worden voor het ontvreemden van spullen.

POLITIE DOE NOU GODVERREDOMME EENS JE WERK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jezus Christus wat een laffe lamlendig kut zooitje op dat kutbureau bij jullie.
pi_78092187
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:07 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

lezen! de politie wilt hier niks mee te maken hebben, dit is iets volgens hun tussen 2 burgers
Als jij een verhaaltje doet op het politie bureau en niet aangeeft dat je aangifte wilt doen wat moet een agent daar dan mee?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78092222
quote:

[..]

Dat is dus belachelijk. Vertel ze gewoon dat je spullen gestolen zijn en dat ze daarvoor je woning hebben moet betreden. Maak duidelijk dat je aangifte wilt doen en geef aan dat je een vermoeden hebt dat je huisbaas dit heeft gedaan omdat je een achterstallige huurschuld hebt ivm werkloosheid.
pi_78092242
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Als jij een verhaaltje doet op het politie bureau en niet aangeeft dat je aangifte wilt doen wat moet een agent daar dan mee?
Van zijn luie hol afkomen, zijn donut neerleggen en aanbieden de aangifte op te nemen... misschien TS nog even een kopje koffie aanbieden...

pff....
pi_78092245
Owja, huurders.info kun je ook nog checken.

Maar erop staan dat je aangifte wilt doen!!!!
pi_78092265
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:15 schreef Afvoerput het volgende:
Dat is dus belachelijk. Vertel ze gewoon dat je spullen gestolen zijn en dat ze daarvoor je woning hebben moet betreden. Maak duidelijk dat je aangifte wilt doen en geef aan dat je een vermoeden hebt dat je huisbaas dit heeft gedaan omdat je een achterstallige huurschuld hebt ivm werkloosheid.
Als je het zo vertelt heb je wel een zaak natuurlijk
Als je je huis bent uitgezet wegens huurachterstand (of het nou waar is of niet), is dat volgens mij gewoon een civiele zaak.
pi_78092294
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Met welke intenties ga je anders naar het bureau? Om gezellig een kopje koffie te drinken en te keuvelen?
pi_78092301
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Als je je huis bent uitgezet wegens huurachterstand (of het nou waar is of niet), is dat volgens mij gewoon een civiele zaak.
zo'n uitzetting kan dus niet zomaar.... nu is het gewoon inbraak/huisvredebreuk.
pi_78092312
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:17 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Met welke intenties ga je anders naar het bureau? Om gezellig een kopje koffie te drinken en te keuvelen?
Om te huilen dat je uit je huis bent gezet? Daar zou ik als agent ook niks mee doen, dat los je maar mooi op met je verhuurder.
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

zo'n uitzetting kan dus niet zomaar.... nu is het gewoon inbraak/huisvredebreuk.
Moet TS dat wel duidelijk aangeven natuurlijk.
pi_78092313
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:17 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

TS schijnbaar met de vraag of ze wat voor hem kunnen doen.
pi_78092345
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:18 schreef Piles het volgende:

[..]

Om te huilen dat je uit je huis bent gezet? Daar zou ik als agent ook niks mee doen, dat los je maar mooi op met je verhuurder.
Juist.
Als TS niet expliciet tegen de agent zegt dat hij aangifte wil doen zal agent zijn verhaal alleen maar aanhoren en er verder niks mee doen.
pi_78092375
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:17 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar zonder executoriale titel mag dat gewoon niet. Dan pleegt diegene gewoon een strafbaar feit.
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:20:40 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78092376
Vermoedelijk wilde TS dat de politie met hem meeging om de woning voor hem open te maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_78092390
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Juist.
Als TS niet expliciet tegen de agent zegt dat hij aangifte wil doen zal agent zijn verhaal alleen maar aanhoren en er verder niks mee doen.
Zooww...... jullie zijn vast ambtenaar... *zucht*

Sterkte TS... Kan je anders niet naar een ander bureau met minder pennenlikkers? En dan goed langzaam praten en zeggen "Ik..... WIL.... NU..... AANGIFTE...... DOEN......... etc....

sjezus
pi_78092428
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet.
Maar ik heb ervaring genoeg met ambtenaren om te weten hoe zij werken
pi_78092440
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef Afvoerput het volgende:
Dat klopt. Maar zonder executoriale titel mag dat gewoon niet. Dan pleegt diegene gewoon een strafbaar feit.
We snappen elkaar, maar dan zal TS dat wel duidelijk aan moeten geven
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Sterkte TS... Kan je anders niet naar een ander bureau met minder pennenlikkers? En dan goed langzaam praten en zeggen "Ik..... WIL.... NU..... AANGIFTE...... DOEN......... etc....

sjezus
En jij bent een beetje naïef?
pi_78092450
quote:

[..]

Je moet het niet brengen als een huurgeschil. Je moet naar de politie gaan en zeggen dat er iemand ingebroken heeft en je spullen gejat heeft. Dat is wat er feitelijk aan de hand is. Dat hij eigenaar is van het pand, wil niet zeggen dat hij zomaar bij je binnen kan lopen en alles weg kan halen en de sloten kan verwisselen. Dat is niet de normale manier om een huurgeschil op te lossen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_78092556
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:22 schreef Piles het volgende:

[..]

We snappen elkaar, maar dan zal TS dat wel duidelijk aan moeten geven
[..]

En jij bent een beetje naïef?
Naief....ja.. ik geloof nog in eerlijkheid en rechten... Jij maakt van de politie een praatgroepje voor imbicielen.. tjah.. Geloof niet dat TS veel heeft aan deze discussie verder overigens.
pi_78092644
Tvp
pi_78092768
Dat is mij ook niet duidelijk of TS nu wel of geen aangifte heeft gedaan. Tevens tvp.
Haters gonna hate.
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:35:38 #147
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  woensdag 17 februari 2010 @ 11:36:35 #148
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78092813
Ik blijf het idioot vinden dat ze zeggen dat het een zaak is tussen 2 burgers. DUH.
Als het een zaak was tussen twee cavia's was TS wel naar de dierbescherming gegaan.

Als er nou een civiele zaak zou lopen was het wat anders. Dan hebben ze niks te vertellen. Maar hier is geen rechter aan te pas gekomen, huisbaas speelt eigen rechter, is een crimineel, en volgens mij staat er ergens in de taakomschrijving "politieagent" het volgende: "criminelen oppakken".
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
pi_78092875
nou net terug van het bureau weer...

Ja jij was hier gistere toch ook... We zeiden dat we niks voor je konden doen...
De huurbaas heeft actie ondernomen ZONDER kantonrechter, zonder deurwaarder geen enkel aangetekende brief verzonden! mij geen waarschuwing gegeven dat het pand ontruimd zou worden....

Kortom dit valt als ik het goed heb onder huisvrede breuk slash diefstal...

'Ja meneer maar mijn collega vertelde u gistere al dat wij hier niks mee kunnen, ik ga niet zomaar over mijn collega 'lopen'.
Heb je al contact opgenomen met je huurbaas?

Nee mevrouw want al mijn spullen liggen binnen, mijn administratie, huurcontract! mijn telefoon!

dit keer waren ze 3 man sterk:S
Je moet maar een zaak aanspanne & een advocaat in de arm nemen. :S even afwachten wat mn advocaat zometeen zegt, en anders gaat er vanavond een ruitje in
Of wel?
pi_78092908
ojah ik wou dus aangifte doen maar hier probeerde ze onderuit te komen, nee meneer wij doen er niks mee.
Dus ik wacht nu even af wat mn advocaat strakjes te vertellen heeft.
Of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')